A közel 4700 négyzetméteres üzletben olyan közismert márkákat vonultat fel a cég, mint a Versace és a Dolce & Gabbana (D&G), amelyek Magyarországon eddig csak néhány szállodai üzletben voltak elérhetők.
Daniela Kolodziej, a társaság pr-munkatársa elmondta: az üzletben kaphatók lesznek a cég saját márkás darabjai, a német Hugo Boss és a Joop márka kínálatának egy része is. Míg márciusban, a Sas utcában létesült üzletben csak férfiak részére kapható kollekció, addig az Arena Plazában már a női kollekció darabjait is felvonultatják.
A saját üzletrendszerben működő P&C új egységét várhatóan több is követi majd. Daniela Kolodziej hozzáfűzte: noha Budapesten indultak, várható a vidéki megyeszékhelyen való megjelenés is. A magyar piac dinamikus fejlődési potenciált jelent a nemzetközi ruházati márkák számára, így kiemelendő lehetőséget biztosít a további expanzióhoz - tette hozzá.
Az 1800-as évek végén alapított P&C meglehetősen keveset árul el az üzleti mutatóiról, honlapján szűkszavúan csak annyit közöl, hogy két, gazdaságilag különálló társaságban üzemel. A hamburgi székhelyű vállalat 24 egységet üzemeltet. A magyarországi terjeszkedésért a düsseldorfi központ felelős, közli a Világgazdaság.