3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Ha bármelyik szempont nincsen rendben, az anyagot könnyen visszadobhatják.

A pályázati válasz megírásakor számos lépést kell megtenni a lehető legjobb anyag benyújtásának érdekében. Sajnos, a vállalatok gyakran kudarcot vallanak azáltal, hogy nagyon egyszerű hibákat követnek el, amelyek könnyen elkerülhetők lettek volna. Íme, a pályázat kitöltésével kapcsolatos legfontosabb tippjeink, hogy mindenképpen jó anyag kerüljön ki a kezei közül!

1. Ügyeljen az egyszerű nyelvezetre.

Ne feledje: az a szándéka, hogy világosan kommunikálja azokat az előnyöket, amelyeket cége az ajánlatkérő szempontjából hozzáadhat a közös munkához. A szép szavak által nem szerez plusz pontokat, és csak megnehezítik a beadvány elolvasását és értékelését. A táblázatok, képek, képernyőképek és grafikonok használatával viszont az ajánlat kiemelkedhet a tömegből.

2. Győződjön meg arról, hogy egyértelműen hivatkozik a kérdések számaira a válaszaiban, és minden bizonyíték helyesen van felcímkézve.

Ellenkező esetben nem panaszkodhat, ha az elbírálás során nem veszik figyelembe, vagy akár nem megfelelőne bélyegzik az ajánlatát. Egy pályázat megköveteli, hogy nagyon komolyan vegyük a követelményeit. Inkább legyünk túlbuzgók, mint hogy alulteljesítünk!

3. Ügyeljen arra, hogy a válaszaiban bizonyítékot adjon az állításaira.

A jelentések, statisztikák és az ajánlások is segíthetnek meggyőzni a kiírót a szervezete erősségeiről. Sajnos nem elég azt mondani, hogy az Öné a legjobb cég a szerződéskötéshez, mindezt bizonyítani is kell.

Meg kell győződnie arról, hogy a pályázati beadvány mindent tartalmaz, amit az értékelőnek tudnia kell az Ön cégéről. Pályázat írásakor nagy a valószínűsége annak, hogy az eddig elért eredményei alapján bírálnak el, így az esettanulmányok és a referenciák értékesek ezen a területen.

4. Olvastassa el és nézze át a beadványát olyan személlyel, aki nem vett részt a pályázati szerződés elkészítésében.

Igény esetén kérjen ajánlatkérő tanácsadót. Egy profi szempár észreveszi a költséges hibákat és a gyenge pontokat. Az ajánlat kérdőíves részében valószínűleg jelölőnégyzetek szerepelnek – ne feledje, hogy a rosszul bejelölt négyzet akár az egész pályázati anyat elvetését okozhatja!

5. Pályázatát szakszerűen, végig következetes munka után kell benyújtani.

Az első benyomás gyakran kulcsfontosságú, ha azt szeretné, hogy professzionálisnak, kidolgozottnak és komolynak tekintsék a pályázati anyagát. Ellenőrizze a dokumentációban, hogyan kell az ajánlatot benyújtani. Ha megengedettek a tervezési elemek, akkor ügyeljen arra, hogy az ajánlati dokumentum professzionális legyen. Ha azonban portálon keresztül nyújt be ajánlatot, erre korlátozások vonatkozhatnak.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!