3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Szinte minden nap kapcsolatba lépünk számunkra ismeretlen emberekkel számos különböző módon. Méghozzá minden nehézség nélkül. Viszont ha üzletkötés a cél, akkor már jóval megfontoltabbak vagyunk, és ez így is van rendjén, hiszen több múlik rajta, minthogy legközelebb is szóba elegyedtek-e vagy sem.

A következő cikkben megvizsgáljuk, hogy milyen formában tudod megkeresni a potenciális ügyfeleket, és hogy melyik milyen előnnyel járhat a számodra.

Milyen megkeresési formák léteznek?

A kapcsolatfelvételnek is van egy hierarchiája, ami a következőképpen néz ki:

  • Személyes megkeresés

  • Telefonos kapcsolatfelvétel

  • E-mailes megkeresés

  • Social media felületeken keresztüli kapcsolatfelvétel

Az, hogy az adott ügyfél esetében melyik forma lesz kifizetődő, több tényezőn múlhat, de a foglalkozás például sokat segíthet neked a döntésben. A vendéglátósok például nyitottabb, spontánabb emberek, velük könnyebb személyesen felvenni a kapcsolatot. Ellenben a könyvelők, informatikusok és egyéb irodisták egyszerűbben megközelíthetőek e-mailes vagy telefonos megkeresés útján.

Előfordul, hogy tanácstalan vagy, hogyan vedd fel a kapcsolatot az új ügyfelekkel? Vágj bele a SalesKurzus.hu 90 napos értékesítési alapképzésébe, ahol többek között ezt a témát is körüljárva az értékesítési szakma legtöbb fortélyát elsajátíthatod!

Több lépésben a biztos sikerért

Az értékesítés egyik alappillére a bizalom. Márpedig azt elérni általában nem könnyű egyik pillanatról a másikra. Ha azt szeretnéd, hogy az ügyfeleiddel/vásárlóiddal bizalmi kapcsolatod épüljön ki, akkor érdemes nem ajtóstul rontani a házba, hanem hagyni időt arra, hogy megismerhessenek és megkedveljenek. Ennek eredményeképpen sokkal tartósabb üzleti kapcsolatokat tudsz majd kialakítani, és sokkal több továbbajánlást is tudsz majd elérni ezáltal. 

Az ajánlások nagyban meg tudják könnyíteni az életedet, hiszen ha logikusan belegondolsz, Te is szívesebben elegyedsz szóba olyan emberrel, akit egy kedves barátod mutatott be neked, mint egy idegennel a buszon.

Fentről indulj lefelé

Ha egy nagyobb céghez szeretnél ajánlás útján bekerülni, sose feledkezz meg arról, hogy nem mindegy, milyen irányból ajánlottak téged. Persze nem kizárt, hogy akkor is tudsz sikeresen üzletet kötni, ha a portással sikerül lebeszélned egy beajánlást, de sokkal jobb pozícióból indulsz, ha a célpont felettese mutat be téged. 

További lehetőségek a nagyvilágban

Sohase indulj el úgy otthonról, hogy nincs nálad névjegykártya! Sosem tudhatod, hogy mikor találkozol olyannal, akinek szüksége lehet az általad kínált megoldásra, de az is hozhat üzletet a számodra, ha időnként otthagyod az általad rendszeresen látogatott helyeken a névjegyedet.

Az interneten számos nyilvános adatbázison keresgélhetsz a potenciális ügyfelek után, de már a közösségi média oldalakon (pl. Facebook, LinkedIn) is rengeteg lehetőségre bukkanhatsz.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!