2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Sága Foods Zrt.-nél 2012 áprilisától új vezetői pozíciót hoztak létre, amely 4 szakterületet: a marketinget, a trade marketinget, a termékfejlesztést és az értékesítést foglalja magába. A posztra Hidegh Sándort nevezték ki.

Hidegh Sándor

Az újonnan létrehozott belföldi kereskedelmi igazgatói posztot Hidegh Sándor (37) tölti be. Pályafutása alatt kizárólag FMCG, azon belül hazai és nemzetközi - induló, illetve több mint 100 éves múltú - cégeknél egyaránt tevékenykedett. Sokrétű szakmai tapasztalatot szerzett családi, illetve multinacionális vállalatirányítási szemléletű vállalatoknál is, amit a Ságánál most lehetősége nyílik kamatoztatni. Hidegh Sándor célkitűzése, hogy a jövőben kereskedelmi oldalról a fogyasztói és a partneri igényekre minél gyorsabban és hatékonyabban tudjon a Sága reagálni.

Tanulmányait a szegedi Juhász Gyula Tanárképző Főiskolán menedzsment, majd a szolnoki Kereskedelmi és Gazdasági Főiskolán közgazdász szakon folytatta.

Hidegh Sándor szakmai pályafutását a Sió-Eckes Magyarország Kft.-nél kezdte 1997-ben üzletkötőként. Később Key account managerként feladata a nemzetközi vevőkkel való kapcsolattartás volt, szoros együttműködésben az üzletkötői csapattal. 2002-től a Findus Hungária Kft. trade managere lett, ahol közreműködött a prémium fagyasztott készételek szegmensének és a cég sales-marketing tevékenységének kiépítésében, a teljes hazai piacon.

Később a Colgate-Palmolive Magyarország Kft.-nél, multinacionális környezetben, vezetőként teljes körű felelősséggel koordinálta a hazai, majd a nemzetközi láncokért felelős értékesítési csapatot. 2008-tól a Meggle Hungary Kft. country managereként a magyar leányvállalatot vezette, munkájával hozzásegítette a céget a Superbrands díjhoz. Feladata a német anyavállalat képviselete volt a márkás és sajátmárkás termékcsoportokon keresztül kiskereskedelmi, nagykereskedelmi, HoReCa és B2B területeken.

További karrier híreket menedzserekről az mfor.hu Menedzserek rovatában olvashatnak

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!