Svájci-magyar együttműködésben készülnének az új HÉV-ek


Új fejlesztésű járművel indulna a Stadler és a Dunakeszi Járműjavító Kft. a budapesti új HÉV-ekre kiírandó tenderen a Világgazdaság értesülése szerint.

A svájci és a magyar állami hátterű társaság még tavaly állapodott meg abban, hogy minden lehetséges kötöttpályás termék pályázatán együtt indul.

A vonatok kocsiszekrénye acélból készülne a Dunakeszi Járműjavító Kft. dunakeszi bázisán, a forgóvázakat a Stadler járműjavító egységének szolnoki telephelye gyártaná, a közös tervezés pedig Svájcban történne.

A Világgazdaság úgy tudja, van egy másik terv is, eszerint az új HÉV-ek a MÁV-hoz tartozó Szolnoki Járműjavítóban készülnének. Az elmúlt években felújított üzemből gördülnek majd ki az IC+ kocsik is.

Íme, az első szolnoki Flirt

MTI




Feszes bőrre vágyik?

Ha szebb bőrt szeretne próbálja ki készülékünket, mely segít a
narancsbőr kezelésében, a zsírbontásban és hatóanyagok bőrbe juttatásában.
Rendelje meg a készüléket most!

.
Primalak

Folyamatosan keresünk több éves tapasztalattal rendelkező ingatlan tanácsadó munkatársakat!

Ha úgy szeretnél együtt dolgozni az ingatlanpiacon közel 15 éve sikeres vezető kollégáinkkal, hogy közben a jutalék jelentős része is Nálad marad, fényképes önéletrajzzal jelentkezz a iroda@primalak.hu e-mail címen, vagy lépj kapcsolatba velünk telefonon, a 06-70-340-84-06-es számon!

hirdetés
Miért nem ér véget a globális depresszió?Miért nem ér véget a globális depresszió?

A következőkben Farkas Péter az MTA KRTK Világgazdasági Intézet tudományos főmunkatársának írását közöljük.

.
hirdetés
elrejt
 
.