Svájci-magyar együttműködésben készülnének az új HÉV-ek


Új fejlesztésű járművel indulna a Stadler és a Dunakeszi Járműjavító Kft. a budapesti új HÉV-ekre kiírandó tenderen a Világgazdaság értesülése szerint.

A svájci és a magyar állami hátterű társaság még tavaly állapodott meg abban, hogy minden lehetséges kötöttpályás termék pályázatán együtt indul.

A vonatok kocsiszekrénye acélból készülne a Dunakeszi Járműjavító Kft. dunakeszi bázisán, a forgóvázakat a Stadler járműjavító egységének szolnoki telephelye gyártaná, a közös tervezés pedig Svájcban történne.

A Világgazdaság úgy tudja, van egy másik terv is, eszerint az új HÉV-ek a MÁV-hoz tartozó Szolnoki Járműjavítóban készülnének. Az elmúlt években felújított üzemből gördülnek majd ki az IC+ kocsik is.

Íme, az első szolnoki Flirt

MTI



Tudja?

Vizes-vb költségszámláló*


* a közbeszerzési hirdetmények alapján ennyit már biztosan elköltöttünk a 25 milliárdosra tervezett rendezvényre

.
hirdetés
Promóció

Így kereshet pénzt profikkal
Érdemes a befektetési döntéseket magunknak meghozni, vagy bízzunk inkább szakemberekben?

Élményfaktor a digitális fizetésben
Lakást vegyünk vagy aranyat?

Nulla kamatot adnak a bankok? Akkor most mit kezdjen a pénzével?

-----------------------------------------------------------------------------

Most sokat spórolhat a céges tankoláson, mutatjuk hogyan!
Ha személyre szabott, prémium szolgáltatásokat szeretne valaki, nem a "megszokott" nagy olajvállalat kútjait érdemes választani.

-----------------------------------------------------------------------------

Mire épülnek a digitális fizetési modellek? Mi köze az élménynek a profithoz? Mit adhatunk a felhasználóknak?

Élményfaktor a digitális fizetésben

.
hirdetés
elrejt
 
.