3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Erősíteni kívánják médiajelenlétüket a plakáthelyeket és egyéb köztéri reklámfelületeket bérbeadó cégek. A Magyar Közterületi Reklám Szövetséget, amely 22 ilyen profilú társaságot tömörít, a nyilvánosság előtt elsősorban Török Ferenc szóvivő jeleníti majd meg.

A szóvivői feladatokat ellátó Török Ferenc 1957-ben született Kalocsán. Diplomáját a Juhász Gyula Tanárképző Főiskola rajz-földrajz szakán szerezte 1983-ban. A köztéri reklámszakmával 1992-ben került kapcsolatba az Avenir Budapest Kft. területi igazgatójaként. Nyolc évig dolgozott a cégnél, ahol 1994-től 2000-ig ügyvezetői pozíciót töltött be. 2001-től az OSG Hungary kommunikációs igazgatója.

Török Ferenc

Véleménye szerint a szervezet mindenek előtt a köztéri reklámhordozók elhelyezését szabályozó önkormányzatokkal törekszik együttműködésre, amelyek a jogi keretek adta lehetőségekkel élve településenként eltérő alapelveket alkalmaznak. Az önkorlátozó Szövetség egységes szabályozásra, a szakmai és etikai normák betartására és hangulatos városkép megteremtésére törekszik.

A köztéri reklám területileg jól irányítható, rendkívül hatékony és hatását tekintve mérhető hirdetési forma, ennek ellenére, a szakma elvárásához képest Magyarországon még mindig kis részt hasít ki a reklámpiaci tortából. Az MKRSZ további célja, hogy népszerűbbé tegye a köztéri reklámokat a hirdetők számára, ehhez azonban egységes fellépésre is szükség van.

Hazánkban a köztéri reklámberendezések telepítését az építési törvény szabályozza, amely az önkormányzatokra bízza a helyi normák kialakítását. "Az utóbbi években megszaporodott az illegális hirdetőeszközök száma, sok a szakmai zsargonnal vadplakátnak nevezett hirdetés, ami rontja ágazatunk megítélését, éppen ezért elengedhetetlen, hogy a Szövetség mint érdekképviseleti és -védelmi szerv hatékonyan részt vegyen a jogszabályok érvényesítésében" - hangsúlyozta Török Ferenc.

Az engedély nélkül kihelyezett táblák számának ilyen mérvű emelkedése miatt azok a hirdetési felületek is veszélybe kerülnek, melyeket szabályos engedéllyel építettek a médiatulajdonosok. "A megoldás az önszabályozás, amelynek révén egyrészt elérhető a törvényesség betartása, másrészt nemcsak a fogyasztót, hanem a szakmát is védjük" - emelte ki a szóvivő.

A Magyar Közterületi Reklám Szövetség többek között a köztéri reklámberendezések elhelyezésére vonatkozó etikai kódex érvényesítésével törekszik az etikus reklámozásra. Ez előmozdítja az egységes szabályozást, növeli a köztéri reklámszakma elfogadottságát, és mindenki számára elfogadható városképet teremt.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!