4p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Vállalati sörtesztelőket keres a Misys, a világ vezető pénzügyi alkalmazás-szállítója, amely Magyarországon építi fel digitális fejlesztőközpontját. A Misys Digital Channels nem egyszerűen a legjobb szakembereket keresi, hanem azokat, akik az élet és a munka minden területén nagyra értékelik a szabadságot, a kreativitást és a versenyt. Informatikus-sörtesztelő: ez az az új munkakör, amelybe csak idén közel 150 új munkatársat vesznek fel.

A Misys Digital Channelsnél olyan szakembereket keresnek, akik hisznek abban, hogy egyetlen sor a kódban, vagy a jól megtervezett ikon a felhasználói felületen hozzájárul a termék és a cég sikeréhez. Motivált és a munkájához elkötelezett munkatársak pedig pont olyanok, mint a régi mesteremberek, a kézműves iparosok. A Misys éppen ezért a megcélzott korosztály legkedveltebb kisipari termékével, a kézműves sörrel fémjelzi toborzási kampányát.

A Misys Digital Channels vezetői nem csupán versenyképes munkakörnyezetet és anyagi kompenzációt kínálnak fel a régi és újonnan csatlakozó kollégáknak, hanem a világ első "vállalati sörét". Egy olyan kézműves terméket, ami a legmenőbb londoni pubban, a legkritikusabb belga sörözőben és a Szilicium-völgy trendi bárjaiban is megállná a helyét. "Csakhogy ott nem lehet kapni, míg a Misys Digital Channels irodáiban minden pénteken szabad a Misys Corporate Beer" ­– mondta el Vinnai Balázs, aki azt is elárulta, hogy a receptúra a cég német, lengyel és magyar amatőr sörszakértőinek a vetélkedésének eredményeképpen jött létre. "És ahogy az informatikában sincs megállás a fejlesztésben, úgy a sörkészítésben sem ülhetünk a babérjainkon. A Misys Digital Channels minden irodája helyi sörfőzdékkel kooperálva dolgozik a saját receptúráján és minden évben versenyen dől el, hogy melyik is az év hivatalos Misys vállalati söre. Nem véletlenül mondjuk azt toborzási kampányunkban, hogy sörkóstolókat keresünk" - mesélte Vinnai Balázs az IND Group alapítója, a februári akvizíciót követően immáron a Misys Digital Channels vezetője.

A budapesti és miskolci fejlesztői központokkal működő cég a Misys digitális fejlesztőközpontjává válik "Misys Labs" néven.A tervek szerint 300 magasan képzett informatikus és több tucat üzleti tanácsadó, projektmenedzser dolgozik majd év végén annak a víziónak a megvalósításán, hogy a föld összes lakosa frusztráció mentesen bankolhasson. Ez a megközelítés nyerte el a felvásárlás előtt a Misys tetszését, és a tranzakció lezárása után egy rendkívül gyors bővülést határozott el, aminek komoly akadálya ugyanakkor, hogy itthon egyre nehezebb megfelelő szakembereket találni.

Ennek egyik oka, hogy az itthoni cégek - különösen a kis- és közepes vállalatok - nem tudnak felmutatni a pályakezdőknek egy olyan karrier utat, amely versenyezhet a külföldi lehetőségekkel. Arról nem is beszélve, hogy mérnökből és programozóból is kevesebb friss diplomás kerül ki a munkaerőpiacra, mint amennyire az IT-ágazat cégei igényt tartanának. Emiatt hatalmas a verseny a piacon a legjobb munkaerő megszerzéséért. A most induló kreatív toborzási kampányunkkal azt szeretnénk elérni, hogy felfigyeljenek ránk a pályakezdő fiatalok. Szeretnénk bebizonyítani, hogy itthon is van olyan cég, ahol rugalmas, innovatív, de mellette komoly kihívásokkal teli, nemzetközi környezetben is versenyképes fizetésért lehet dolgozni - csak a megfelelő helyre kell menni.  Néhány nemzetközileg is sikeres magyar hátterű IT cégek egyikeként a Misys Digital Channels a pénzügyi szektor infromatikai innovátoraként szeretné megmutatni, hogy tud vonzó karrier alternatívát kínálni a fiataloknak. A Misys a megfelelő választás azoknak, akik kreatív, inspiráló munkakörnyezetben, egy sikeres magyar hátterű cégnél szeretnék meghódítani a világ legnevesebb bankjait.  – mondta el Simon Gábor, a Misys Digital Channels HR igazgatója, az IND Group egyik alapítója, aki kitért arra is, hogy 17 éve sikeres üzleti filozófiájuknak megfelelően innovatív megoldást kerestek a HR-kihívások leküzdésére.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!