1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A svéd Hennes & Mauritz (H&M) divatházlánc árbevétele 15 százalékkal nőtt a novemberrel véget ért 2009/2010-es üzleti évben az előző évhez képest - közölte a társaság csütörtökön.

A forgalom alapján második számú európai divatcég árbevétele - ami a lakossági fogyasztás fokmérőjének is számít - 108,5 milliárd svéd korona (nagyjából 3 ezer milliárd forint) volt áfa nélkül. Az adózott nyereség 14 százalékkal 18,7 milliárdra nőtt.

Az utolsó negyedévben visszavetette a nyereséget a legfontosabb nyersanyag, a pamut drágulása és a korona erősödése; az adózás után profit 11 százalékkal 5,5 milliárd koronára csökkent, a bevétel viszont 15 százalékkal 29,7 milliárd koronára emelkedett.

Az utolsó harmadik hónap nehézségei ellenére "2010 nagyon jó év volt" - mondta Karl-Johan Persson vezérigazgató. A cég hálózata 243 taggal bővült, így összesen már 2.206 H&M bolt működik világszerte. Az új üzleti évben 250 áruházat nyitnak, és terjeszkednek a dél-koreai, az izraeli és a török piacon - tette hozzá.

Az 1947-ben alapított vállalat 2005-ben lépett be a magyarországi piacra, jelenleg 15 márkaboltot üzemeltet.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!