A lap megszólaltatta Márton Györgyöt, a hatóság szóvivőjét, aki elmondta, hogy a programjuk nem maradt el, a megvalósítás még folyamatban van. A fogyasztók tájékoztatását és a tudatosság növelését célzó akciók előkészítés alatt állnak, több elem pedig már megvalósult - mondta a lapnak a szóvivő hozzátéve, hogy többféle fogyasztói tájékoztatójuk már el is készült.
A Magyar Nemzet azt írta, hogy akadozik az úgynevezett fogyasztói tudatosság program, amelynek kommunikációs tanácsaira 4,65 millió forint értékben kötött megbízást az NHH. A kormányhivatal csaknem egy éve döntött a program megvalósításáról, és a kommunikációs stratégiáért tavaly ki is fizetett 3,2 millió forintot a Tamara Hagen Cons. tanácsadó cégnek. A lap szerint azonban még nem döntöttek a program teljes megvalósítása mellett.
MTI/Menedzsment Fórum