1p

A Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) olyan program kommunikációs tanácsaiért fizetett ki 3,2 millió forintot, amely meg sem valósult - írta pénteki számában a Magyar Nemzet.

A lap megszólaltatta Márton Györgyöt, a hatóság szóvivőjét, aki elmondta, hogy a programjuk nem maradt el, a megvalósítás még folyamatban van. A fogyasztók tájékoztatását és a tudatosság növelését célzó akciók előkészítés alatt állnak, több elem pedig már megvalósult - mondta a lapnak a szóvivő hozzátéve, hogy többféle fogyasztói tájékoztatójuk már el is készült.

A Magyar Nemzet azt írta, hogy akadozik az úgynevezett fogyasztói tudatosság program, amelynek kommunikációs tanácsaira 4,65 millió forint értékben kötött megbízást az NHH. A kormányhivatal csaknem egy éve döntött a program megvalósításáról, és a kommunikációs stratégiáért tavaly ki is fizetett 3,2 millió forintot a Tamara Hagen Cons. tanácsadó cégnek. A lap szerint azonban még nem döntöttek a program teljes megvalósítása mellett.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!