Míg a fejlett országokban magas az e-kereskedelem aránya, például az Egyesült Államokban 40 százalékot tesz ki részesedése a piacon, addig Magyarország elmarad a nyugati trendektől - mondta Géró Imre, szakértő. Ugyan rohamos iramban fejlődik az ágazat, a számadatok azonban még mindig csak egyszázalékos részesedést jelentenek.
A fizikai ádásvételt nem felváltja, hanem kiegészíti az online vásárlás, és ezzel együtt az e-marketing. A világhálón való megjelenés minden kereskedő számára előnyt jelent, főleg a kis- és középvállalkozók szólíthatnak meg új vevői köröket. A nagyobb és kisebb cégekkel egyaránt kapcsolatban álló Modern Üzleti Tudományok Főiskolája (MÜTF) az elhelyezkedés nagyobb esélyét kívánja biztosítani az e-kereskedelem szakirány elindításával, melynek első végzősei fél év múlva kerülnek ki a főiskoláról - olvasható a Napi Gazdaságban.