1p

A kormányközeli influenszerek nem aprózták el.

Február 10. és 16. között több mint 45 millió forintot költött Facebook-hirdetésekre a Megafon, ami bőven meghaladta a korábbi (február 8. és 14. közötti) időszak költését: ez a harmincmilliót lépte át – vette észre a Telex a Hirdetéstár adatai alapján. Ez az időszak azért különösen jelentős, mert február 10-én mondott le Novák Katalin és Varga Judit, és Magyar Péter, a volt igazságügyi miniszter volt férje is ezután kezdett a kormány számára kevéssé kellemes posztokat közzétenni.

A cikk szerint a nyolc megafonos közül a legtöbbet, valamivel több mint 12 millió forintot Bohár Dániel költött a hirdetésekre, és a legtöbb szponzorált bejegyzés is hozzá kapcsolható, mögötte a második helyen 16 poszttal és majdnem 11 millió forinttal Szarvas Szilveszter végzett, a harmadik helyezett a 15 posztot hatmillió forinttal hirdető Apáti Bence.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!