Február 10. és 16. között több mint 45 millió forintot költött Facebook-hirdetésekre a Megafon, ami bőven meghaladta a korábbi (február 8. és 14. közötti) időszak költését: ez a harmincmilliót lépte át – vette észre a Telex a Hirdetéstár adatai alapján. Ez az időszak azért különösen jelentős, mert február 10-én mondott le Novák Katalin és Varga Judit, és Magyar Péter, a volt igazságügyi miniszter volt férje is ezután kezdett a kormány számára kevéssé kellemes posztokat közzétenni.
A cikk szerint a nyolc megafonos közül a legtöbbet, valamivel több mint 12 millió forintot Bohár Dániel költött a hirdetésekre, és a legtöbb szponzorált bejegyzés is hozzá kapcsolható, mögötte a második helyen 16 poszttal és majdnem 11 millió forinttal Szarvas Szilveszter végzett, a harmadik helyezett a 15 posztot hatmillió forinttal hirdető Apáti Bence.