Az Ipsos-RSL által végzett Europe 2004 tizenhat európai ország tízmillió vezetőjét, vagyis a kontintens teljes felnőtt dolgozó népességének négy százalékát kérdezte meg médiaválasztási szokásairól. A Financial Times-t a megkérdezettek 6,6 százaléka, vagyis mintegy 664 ezer vezető beosztásban lévő döntéshozó olvassa nap mint nap. A lap egyértelműen első az üzleti információkat keresők körében, az olvasók számát tekintve húsz százalékkal előzi meg legfőbb riválisát, a Time-ot, és négyszer annyian olvassák, mint a Wall Street Journalt.
Az újság internetes változata, az FT.com saját szegmensében szintén vezető, valamint a leggyorsabban növekvő weboldal címet is elnyerte. A tanulmány hangsúlyozza, hogy a Financial Times olvasóközönsége a hirdetési szempontból legértékesebb csoportból, a magas jövedelmű üzleti döntéshozók köréből kerül ki.
(Menedzsment Fórum)
A Financial Times az első számú üzleti lap Európában
Ötödik alkalommal került az európai gazdasági lapok listájának élére a Financial Times, derül ki a Europe 2004 elnevezésű tanulmányból.