A lakóparkok értékesítői mind több akcióval kecsegtetnek: a konyhabútor több helyen ingyen jár, de van, hogy ugyanennyiért juthatunk hozzá a 2-3 négyzetméteres tárolókhoz is. A garázsoknál az 5-10 százalékos kedvezménnyel százezres nagyságrendben spórolhat a vevő, aki szintén jól tájékozott, és egyre igényesebb. A fejlesztők közti verseny az egyedi igények megvalósításának rugalmasságában is megnyilvánul, valamint a külföldi keresletre reagálva olyan új szolgáltatások is megjelentek, mint a takarítás, vagy a postaszolgálat.
[ajanlo=50][igazitas=left/]
A kedvezmények és akciók segíthetnek a végső döntés meghozatalában, de a legfontosabb kérdés a vevő számára, amikor lakóparkot választ, továbbra is a helyszín maradt. A legkeresettebbek a belvárosi, valamint a II., III., XI. kerületi projektek. A helyszín ugyanis azt is meghatározza, hogy milyen szolgáltatásokat lehet igénybe venni az adott lakóparkban. A 24 órás portaszolgálat és a belső kert már általánosnak mondható, de az uszodák és fitnesztermek csak a magasabb árkategóriában terjedtek el, ahol a lakók hajlandóak nagyobb közös költséget fizetni az exkluzivitás fenntartásáért, derül ki a Világgazdaság cikkéből.
Finomodó értékesítési technikák a fővárosi lakóparkpiacon
A fővárosban továbbra sem csökkent a lakóparki ingatlanok iránti kereslet. A kínálat azonban még nagyobb mértékben nőtt, ezért az ingatlanfejlesztőknek új értékesítési technikákat kell alkalmazniuk, írja a Világgazdaság.