2p

A fővárosban továbbra sem csökkent a lakóparki ingatlanok iránti kereslet. A kínálat azonban még nagyobb mértékben nőtt, ezért az ingatlanfejlesztőknek új értékesítési technikákat kell alkalmazniuk, írja a Világgazdaság.

A lakóparkok értékesítői mind több akcióval kecsegtetnek: a konyhabútor több helyen ingyen jár, de van, hogy ugyanennyiért juthatunk hozzá a 2-3 négyzetméteres tárolókhoz is. A garázsoknál az 5-10 százalékos kedvezménnyel százezres nagyságrendben spórolhat a vevő, aki szintén jól tájékozott, és egyre igényesebb. A fejlesztők közti verseny az egyedi igények megvalósításának rugalmasságában is megnyilvánul, valamint a külföldi keresletre reagálva olyan új szolgáltatások is megjelentek, mint a takarítás, vagy a postaszolgálat.
[ajanlo=50][igazitas=left/]
A kedvezmények és akciók segíthetnek a végső döntés meghozatalában, de a legfontosabb kérdés a vevő számára, amikor lakóparkot választ, továbbra is a helyszín maradt. A legkeresettebbek a belvárosi, valamint a II., III., XI. kerületi projektek. A helyszín ugyanis azt is meghatározza, hogy milyen szolgáltatásokat lehet igénybe venni az adott lakóparkban. A 24 órás portaszolgálat és a belső kert már általánosnak mondható, de az uszodák és fitnesztermek csak a magasabb árkategóriában terjedtek el, ahol a lakók hajlandóak nagyobb közös költséget fizetni az exkluzivitás fenntartásáért, derül ki a Világgazdaság cikkéből.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!