A Levi Strauss bejelentette: mégsem adja el a cég tulajdonában lévő Dockers márkát, mivel senki nem ajánlotta meg az általuk kért vételi árat.
 
 A cég májusban jelentette be először, hogy el kívánja adni a márkát, mivel így a hagyományos Levi’s márkára fókuszálva könnyebben tud alkalmazkodni a megváltozott piaci körülményekhez. Szintén nagyobb hangsúllyal akarta kezelni a diszkontláncokban értékesített Signature kollekcióját. 2003-ban a cég teljes forgalma 4,1 milliárd dollár volt, melyből a Levi's márka hetven százalékkal, a Dockers 24 százalékkal, a Signature pedig hat százalékkal részesedett. Az elmúlt negyedévben már a Dockers 21, a Signature 11 százalékot képviselt, írja a Reuters.
 
 A Menedzsment Fórum korábban beszámolt arról, hogy a cég régóta gondokkal küszködik, melyeken vállalati szerkezete átalakításával, illetve számos gyár bezárásával próbál úrrá lenni. A nagy amerikai farmergyártó ugyanis az utolsó pillanatig kitartott a fajlagosan drága amerikai gyártás mellett, továbbá sikertelenül próbálta meghódítani az újabb generációkat, miközben a farmergyártásban egyre nagyobb konkurenciával volt kénytelen szembenézni.
 
 A cég az évi 1,4 milliárd dolláros árbevételt generáló Dockers megtartása mellett az új üzletpolitikát, illetve a megfelelő ajánlat hiányát hozta fel érvként. A Levi Strauss arról is szeretné meggyőzni befektetőit, hogy nincsenek likviditási problémái, és eleget tud tenni adósság-fizetési kötelezettségeinek.
 
 Az ügyet jól ismerő befektetési szakemberek szerint a Dockers nem keltett különösebb érdeklődést, formálisan mindössze két ajánlat érkezett a márka megvásárlására. A Perry Ellis mellett legutóbb a Vestar Capital Partners jelentette be érdeklődését, azonban mindkét ajánlatban szereplő vételi ár alulmúlta a Levi Strauss elképzeléseit.
 
 Eközben pedig a cég egyre jobb eredményeket produkál. A napokban bejelentett harmadik negyedéves adatok szerint a Levi ismét nyereséges, és úgy tűnik 1996 óta először a teljes pénzügyi évre is hasonló sikerekről tud beszámolni – feltéve persze ha a karácsonyi szezonban is jól teljesít. Az év első kilenc hónapjában a forgalma mindenesetre 2,92 milliárd dollár volt, szemben a tavalyi azonos időszak 2,89 milliárdjával.
 
 (Menedzsment Fórum)
 
Mégis marad a Dockers a Levisnél
A Levi Strauss bejelentette: mégsem adja el a cég tulajdonában lévő Dockers márkát, mivel senki nem ajánlotta meg az általuk kért vételi árat.
 
                             
                             
                             
                             
                 
												 
												 
												 
												 
												 
												 
												 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                