2p

Az amerikai Fox televíziócsatornán futó, „24” című nagy sikerű televíziós sorozat producerei új műfajt alkottak: januártól mobiltelefonra komponált, egyperces mini-epizódokat gyártanak majd az előfizetők számára.

A videók nem a jelenlegi sorozatból kivett részletek lesznek, inkább a szappanopera történésein alapuló klipek, ráadásul más színészekkel. Elsőként a Vodafone brit előfizetői fizethetnek elő majd a szolgáltatásra, később pedig a tévétársaság amerikai mobilpartnere, a Verizon Wireless is megkezdheti a „mobizódok” sugárzását.

[ajanlo=87][igazitas=left/]A szórakoztatóipar és a marketing házasságából származó legfiatalabb „gyermek” funkcionálisan megsokszorozza szülei kapacitását. Az egy perces klip szórakoztat, reklámoz egy televíziós sorozatot, és tartalommal tölti meg a még kihasználatlan 3G-hálózatokat, nem beszélve arról, hogy fellendíti a lejátszásukra alkalmas készülékek forgalmát.

A reklámügynökségek szerint a felhasználókat az sem zavarja majd, hogy a beszélgetésre szánt perceik fogynak a klipnézegetéssel. Ha a műsor érdekli őket, a reklám jelleget is alig veszik észre. Ráadásul mindezt önként vállalják. Nyilvánvaló, manapság minden amerikai marketinges erről álmodik.

A mobizód formátum nem korlátozódik majd a jelenleg is futó sorozatokra. Ezek a műsorok akkor lesznek igazán hatékonyak a reklám szempontjából, ha kizárólag mobilon lehet majd elérni őket, ahelyett, hogy egy tévéműsor átirataként jelennek meg. Gyakorlatilag bármely termék gyártója előállhat a saját mobizódjával, amelyet hasonlóan különböztetnének meg a sorozatoktól, mint a tévéreklámokat. A reklámszakértők szerint azok a cégek, akik előre gondolkodnak, most támadják meg a célközönséget ingyenes tartalmakkal, még mielőtt a fizetős sorozatok megjelennek az apró képernyőkön.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!