1p

A Wal-Mart amerikai élelmiszerlánc egy olyan csoporttal tervez megállapodást kötni, amely az energiafelhasználást tanulmányozza bizonyos termékek, például szappan, DVD és fogkrém esetében.

A Wal-Mart Stores közölte, hogy egy olyan nonprofit klímavédelmi csoporttal fog megállapodást kötni, amely az energiafelhasználás mennyiségét méri fel különböző termékek gyártásánál - jelentette az AP hírügynökség.

A cég jelezte, hogy együtt kíván működni a Carbon Disclosure Project nevű csoporttal annak érdekében, hogy meghatározzák, mennyi energiára van szükség bizonyos termékek - DVD, fogkrém, szappan, tej, sör, porszívó, ásványvíz - gyártásához.

Az élelmiszerlánc hét termékkategóriát választott ki, amelyeket a vásárlók gyakran használnak. Miután felmérték az áruk gyártásához szükséges energia mennyiségét, a vállalat az ellátók csoportjával kívánja megvizsgálni, hogy miként tudják energiahatékonyabbá tenné az előállítást.

A Carbon Disclosure Project nevű társulást 315 intézményi befektető támogatja, egyebek között a Merrill Lynch & Co. és a Goldman Sachs Group.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!