A Yahoo és a Facebook jelenleg tárgyalásokat folytat az akvizícióról, azonban a tervezett vétel áráról még nem közöltek híreket - írja a Brand Republic. Ugyanakkor szakértők szerint az üzlet valószínűleg csak akkor jöhet létre, ha a Yahoo legkevesebb egymilliárd dollárra emeli ajánlatát vagy változtat az üzleti feltételeken. A vállalatra feltehetőleg hatással vannnak a rivális Google innovációs, pénzügyi és akvizíciós lépései. Ezért a Yahoo-nak a közeljövőben tenni kell valamit azért, hogy visszaszerezze a befektetői bizalmat és hogy a felhasználók érdeklődését újra a cég felé fordítsa. A Facebook közösségi oldalt főiskolai diákok alapították 2004-ben.
Mint az mfor.hu korábban megírta, a YouTube-ért sokáig versenyben volt a Yahoo, ám végül a keresőjéről ismert társaság magasabb ajánlata győzött. A vételárat tekintve eddig a csúcsot a MySpace tartotta, melyet tavaly a News Corp 580 millió dollárért vásárolt meg. Ami a Google-t illeti, részükről a legkomolyabb akvizíció az AOL 5 százalékának megszerzése volt, amelyért 1 milliárd dollárt adtak.