2p

Mi különbözteti meg a sikeres kommunikátort a sikertelentől? Nem az általa közvetített üzenet, hanem a beszéde témájához való hozzáállás, írja az MSNBC.

A mai közönség ki van éhezve a munkájukat szenvedélyesen szerető, azért élni-halni képes emberekre - az üzleti kommunikáció sikerének kulcsa ezért nem az, mit mondunk, hanem az, hogyan. Tegye az előadását emlékezetessé szenvedélyességével - ajánlja Carmine Gallo, aki személyi trénerként cégvezetők prezentációs képességének fejlesztésével foglalkozik.

Az emberek manapság leginkább azt várják a nyilvánosság elé lépő előadóktól, hogy beszéljenek röviden, világosan, és emellett legyenek szenvedélyesek, inspirálják közönségüket, egyenesen bűvöljék el őket. A mérce meglehetősen magas, figyelembe véve, hogy a híradók és háttérműsorok révén a nappaliknak szinte mindennapos vendégei olyan kiváló szónokok, mint például Tony Blair brit miniszterelnök.

A jó előadók titka, hogy nem egyszerűen csak beszélnek, hanem felrázzák közönségüket, motiválják, lelkesítik, energiával töltik fel őket, amelynek forrása a témájukhoz való szenvedélyes hozzáállás. Ha a hallgatóság úgy érzi, az előadó a szívéből beszél, a beszéd sokkal nagyobb hatást gyakorol rá, mivel az érzelmek nyilvánosság elé tárása nem mindennapi élmény, erre csak a legjobb szónokok képesek.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!