1p

Ha valóban azt akarjuk, hogy vásárlóink visszatérjenek hozzánk, akkor dobjuk ki a kereskedők színes kiadványait, amiben éppen a legújabb CRM szoftware megvásárlásáról akarnak meggyőzni minket. A vásárlói hűség nem trükkös hadicselek sorozata, amelyek eredményeképpen olyasmit adunk el a vásárlónak, amire semmi szüksége sincsen.

Miközben intuitív szinten a vásárlókat elégedettnek szeretnénk látni Reichheld mindent elkövet, hogy kihangsúlyozza a jó üzleti érzék szerepét. A kérdés mindig az, hogy egy vállalat a dolgozók és az ügyfelek által, vagy azok kárára jut-e nyereséghez? Ha az utóbbi a válasz akkor a CIO-k fájdalmas, de fontos szerepet játszanak abban, hogy feltárják ezt a terjedő vásárlói elégedetlenséget.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!