1p

Ha valóban azt akarjuk, hogy vásárlóink visszatérjenek hozzánk, akkor dobjuk ki a kereskedők színes kiadványait, amiben éppen a legújabb CRM szoftware megvásárlásáról akarnak meggyőzni minket. A vásárlói hűség nem trükkös hadicselek sorozata, amelyek eredményeképpen olyasmit adunk el a vásárlónak, amire semmi szüksége sincsen.

Miközben intuitív szinten a vásárlókat elégedettnek szeretnénk látni Reichheld mindent elkövet, hogy kihangsúlyozza a jó üzleti érzék szerepét. A kérdés mindig az, hogy egy vállalat a dolgozók és az ügyfelek által, vagy azok kárára jut-e nyereséghez? Ha az utóbbi a válasz akkor a CIO-k fájdalmas, de fontos szerepet játszanak abban, hogy feltárják ezt a terjedő vásárlói elégedetlenséget.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!