2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A rádiók vezetői úgy érzik, jóval kevesebb figyelem irányul a digitális átállás során erre a piacra, mint a televíziósra - derült ki a Media Hungary konferencia több szerdai fórumán is.

Tiszttartó Titusz médiaszakember szerint csak akkor oldható meg zökkenőmentesen az átállás, ha a rádiókat és a televíziókat együtt kezelik ebben a témában. Kiemelte, hogy a nagy-britanniai tapasztalatok szerint azok a rádiók voltak sikeresek, amelyek már az analóg sugárzás idején erős márkákat építettek ki.

"A tévét nézik, az újságot olvassák, a rádiót meg szeretik" - adott újabb szempontot a márkaerősség kérdéséhez Bartucz László. A Danubius Rádió vezérigazgatója úgy látja: a nosztalgiarádiók vannak a legnagyobb bajban, hiszen az ő 1-2 ezres daltáruk ma már ráfér egy hordozható lejátszóra. "Minden szabályozás a televízióról szól, semmi másról" - panaszolta.

Módos Márton, az InfoRádió ügyvezető igazgatója, főszerkesztője arra hívta fel a figyelmet, hogy ha nem lesz elég gyors az átállás, könnyen az internet foglalhatja el a digitális műsorszórás terét.

Elmondta, a külföldi tapasztalatok azt mutatják: egyedül a törvény nem lódítja meg a piacot. Nagy-Britanniában államilag támogatták a vevőkészülékek vásárlását, a BBC pedig ötről 11-re emelte adói számát.

Álláspontja szerint a tájékoztatással foglalkozó adók számára a digitális átállás jóval kisebb veszélyeket jelent, mint a szórakoztató adóknak. Ebben a véleményben osztozott Such György, a Magyar Rádió elnöke, arra utalva, hogy a hír- és tájékoztató műsorok csak jelen idejű fogyasztással értelmezhetőek.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!