2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az amerikai székhelyű ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) szoftver fejlesztője, a Pivotal Corporation kérésére, az Advantage Business Research által készített tanulmány arra kereste a választ, hogy milyen paraméterek mentén döntenek a közepes méretű vállalatok CRM befektetéseik során.

Az amerikai székhelyű ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) szoftver fejlesztője, a Pivotal Corporation kérésére, az Advantage Business Research által készített tanulmány arra kereste a választ, hogy milyen paraméterek mentén döntenek a közepes méretű vállalatok CRM befektetéseik során. A felmérés mennyiségi és minőségi eredményei olyan cégek kb. 200 technológiai és üzleti szakembereinek válaszain alapulnak, amelyek bevétele 100 millió és 3 milliárd dollár közötti volt. A kutatás szerint a közepes méretű vállalatoknál 3 kulcsfontosságú ismérv alapján értékelik a CRM szoftvereket: könnyű testreszabhatóság, költséghatékonyság és gyors integráció a különböző back-office és front-office megoldásokkal.

A közepes méretű vállalatok 80 százaléka arra panaszkodik, hogy a nagy CRM szoftver megoldások túl sokba kerülnek. A megkérdezettek több mint 96 százaléka szerint cégük olyan CRM szoftvert részesít előnyben, amelynek „igazán jók a technológiai paraméterei”. Az elismert márka- vagy a szállító cég mérete nem szerepel a beruházásnál legfontosabb szempontok között. A közepes méretű vállalatok több mint 68 százaléka véli úgy, hogy a nagy CRM szoftvercégek termékei több olyan sajátossággal is rendelkeznek, amelyekre nekik valószínűleg soha nem lesz szükségük. A válaszadók 94 százaléka pedig kijelentette, hogy a CRM szoftver vásárlása előtt szívesen tesztelnék a terméket. A tanulmány eredménye rávilágít az új CRM szoftver-beszerzési szokások és igények változására, a cégek alaposan felülvizsgálják a CRM beszerzés általuk fontosnak tartott kritériumait.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!