Woodruff szerint a repülőtéren megforduló utasok a taxiszolgáltatásra panaszkodnak a leggyakrabban, ezért úgy döntöttek: pályázat útján kiválasztanak egy céget, amely júliustól kizárólagosan használhatja a drosztokat. Elismerte, hogy a jelenlegi rendszer nem vált be: a terminálok előtt elvileg ugyan bármelyik társaság megállhat, de a kettesen a gyakorlatban csak a Tourist Taxi autói várakoznak. "Tisztában vagyunk azzal, hogy most az erősebb érdekek érvényesülnek, épp ezen a helyzeten akarunk változtatni" - válaszolta arra a felvetésre, hogy jelenleg az egyes terminál előtt is csak a fenti társaság autóit lehet látni. Emellett fejlesztik az infrastruktúrát, parkolót építenek a várakozó járműveknek.
A vezérigazgató szerint Ferihegy jelenleg a régió legdrágább repülőtere, ezért - versenyképessége fenntartása érdekében - április elsejétől januárig visszamenőleg csökkentik a légitársaságok által fizetendő díjakat. Jelentősen szeretnék bővíteni a hosszú távú járatok számát is.
A változások jegyében 2008 nyarának végére összenyitják a kettes terminál A és B épületét, közös indulási csarnokot építenek, több lesz az üzlet, az étterem, és a várakozó utasok is nagyobb helyet kapnak majd. A 2A épület mellett pedig új légiárukezelő-központot alakítanak ki 2007 elejétől. A limitált kapacitású 1-es, "fapados" terminállal kapcsolatban elmondta: az új járatokat indítani szándékozó diszkont légitársaságoknak azt ajánlja, hogy használják - az egyesnél jelenleg drágább - 2B-t. Ott ugyanis - épp az egyes átadása miatt - a tavalyihoz képest 2,5 millióval kevesebb utas fordul meg idén. Egy év múlva egyébként új díjrendszert is bevezetnek majd, s erről minden légitársasággal egyeztetni fognak.
A múlt héten sztrájkbizottságot alakító, 135 dolgozót képviselő Légiforgalmi Dolgozók Független Szakszervezete (LDFSZ) követeléseivel kapcsolatban kifejtette: megegyezésre törekszenek. Mindenesetre nem lenne fair, ha kedvezőbb feltételeket ajánlanának nekik, mint 2400 társuknak, mondta el Woodruff a Népszabadságnak.