A bújtatott hirdetések zöme speciális weboldalak formájában jelennek meg, amelyek a látogatókat humoros tartalmakkal, videókkal vagy játékokkal szórakoztatják, számol be a New York Times. A Burger King például egy Engedelmes Csirke nevű teremtménnyel promotálja csirkeszendvicseit az Egyesült Államokban. A virtuális szárnyasnak parancsokat adhatunk, amelyet az teljesít, mintha élő adásban volna, de az oldalon a Burger Kingre egy apró linken kívül semmi nem utal.
[ajanlo=87][igazitas=left/]Egy másik weblap, a Digital Joy a Microsoft és az Intel partneri kapcsolatának előnyeit hivatott hirdetni, melynek értelmében a két cég szórakoztatóelektronika termékek fejlesztésére szövetkezett – például olyan számítógépeket gyártanak, amely rögzíti a tévéműsorokat. De a termékek széles választéka miatt a marketing hagyományos csatornái önmagukban kevésnek bizonyultak. Az offline hirdetésekkel az internetre csábított érdeklődőknek viszont a site-on már részletesen bemutathatják az egyes újdonságokat.
Michael Borosky, a San Francisco-i Eleven ügynökség kreatív igazgatója úgy véli, a speciális site-ok legnagyobb előnye, hogy nem korlátozzák őket olyasfajta elvárások, mint a céges weboldalt, a tartalmat sokkal rugalmasabban alakíthatják. Ugyanakkor azonban a hirdető cégektől megkapják a támogatást a kreatív tartalomhoz és a technikai háttér kiépítéséhez.
Menedzsment Fórum
Hatékonyabb a láthatatlan reklám
A marketingesek általában azon igyekeznek, hogy a lehető legtöbb felületen helyezzék el cégük vagy a hirdetni kívánt termék nevét: nem kímélik a telefon kijelzőjét, a mellékhelyiségek falát vagy a televíziós showműsorok díszleteit sem. De eljött az idő, amikor egy szórakoztató tartalomba bújtatott, szinte láthatatlan hirdetés hatékonysága felülmúlja a harsány logókampányokét.