2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A marketingesek általában azon igyekeznek, hogy a lehető legtöbb felületen helyezzék el cégük vagy a hirdetni kívánt termék nevét: nem kímélik a telefon kijelzőjét, a mellékhelyiségek falát vagy a televíziós showműsorok díszleteit sem. De eljött az idő, amikor egy szórakoztató tartalomba bújtatott, szinte láthatatlan hirdetés hatékonysága felülmúlja a harsány logókampányokét.

A bújtatott hirdetések zöme speciális weboldalak formájában jelennek meg, amelyek a látogatókat humoros tartalmakkal, videókkal vagy játékokkal szórakoztatják, számol be a New York Times. A Burger King például egy Engedelmes Csirke nevű teremtménnyel promotálja csirkeszendvicseit az Egyesült Államokban. A virtuális szárnyasnak parancsokat adhatunk, amelyet az teljesít, mintha élő adásban volna, de az oldalon a Burger Kingre egy apró linken kívül semmi nem utal.

[ajanlo=87][igazitas=left/]Egy másik weblap, a Digital Joy a Microsoft és az Intel partneri kapcsolatának előnyeit hivatott hirdetni, melynek értelmében a két cég szórakoztatóelektronika termékek fejlesztésére szövetkezett – például olyan számítógépeket gyártanak, amely rögzíti a tévéműsorokat. De a termékek széles választéka miatt a marketing hagyományos csatornái önmagukban kevésnek bizonyultak. Az offline hirdetésekkel az internetre csábított érdeklődőknek viszont a site-on már részletesen bemutathatják az egyes újdonságokat.

Michael Borosky, a San Francisco-i Eleven ügynökség kreatív igazgatója úgy véli, a speciális site-ok legnagyobb előnye, hogy nem korlátozzák őket olyasfajta elvárások, mint a céges weboldalt, a tartalmat sokkal rugalmasabban alakíthatják. Ugyanakkor azonban a hirdető cégektől megkapják a támogatást a kreatív tartalomhoz és a technikai háttér kiépítéséhez.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!