2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Hatodszorra rendez Reklámhetet Magyarországon 2011. május 2-8. között a Magyar Reklámszövetség. Hét városban lesznek a nagyközönség számára a reklámról szóló programok az előadásoktól a versenyeken és vetítéseken át a koncertekig. A Reklámhét civil barátja Novák Péter.

A közgondolkodásban igen jelentős annak a demagógiának a szerepe, ami a reklámot rosszként, szükségszerűen manipuláló dologként azonosítja. A reklám azonban igen fontos része, tulajdonképpen a mozgatórugója a gazdaságnak, egyszerre tájékoztat és kacsint össze a fogyasztóval, számot adva egyúttal egy korszak popkultúrájáról.

A Reklámhét civil barátja idén Novák Péter, énekes, zenész, műsorvezető, aktivista, aki épp azért állt az esemény mellé, hogy rámutasson: az ismeretek nélküli ítélkezés, a tudatos fogyasztás reklámkerüléskénti azonosítása nem segíti egy jobb reklámkultúra kialakulását. „Egy korszakon változtatni lehetetlen a korszak eszköztárának felhasználása nélkül. A civil társadalomnak ezért fontos nyomon követnie a hét eseményeit, nem pedig a fogyasztói társadalom szemeteként definiálni a reklámokat” – tette hozzá Novák Péter.

Budapesten lesznek előadások, amelyek végigvezetik az érdeklődőt a reklám ABC-jén – az ambient médiától a reklámzenékig; lesz egy egész napja a kreatív megoldások központi eszköztárának: a tervezőgrafikának; lesz egy marketingnap; egy egész nap, ami a reklám legdinamikusabban fejlődő területével a digitális reklámmal és az abban dolgozókkal foglalkozik; és szintén egy napot kap a divat és a reklám kapcsolata, ahol neves divattervezők és divatmunkások mesélnek arról, miképp gondolnak erre a műfajra. A hétvégét pedig a legjobb reklámzenék társaságában tölthetik a Neo Fm-et hallgatók.

A Magyar Reklámszövetség 2005-ben látott hozzá először, hogy a New York-i AdWeek mintájára itthon is közelebb próbálja hozni a nagyközönséghez kicsit a reklám műfaját és mindazokat, akik ebben a szakmában dolgoznak – reflektálva ezzel az reklámkerülésre, az elutasító és ítélkező közéleti megnyilvánulásokra a reklámmal kapcsolatban. A hét felépítése immár hagyományosnak mondható: Budapest mellett Baján, Debrecenben, Győrben, Pécsett, Székesfehérváron és Szegeden lesznek programok.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!