2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Eddig nem volt egységesen elfogadott auditálási módszer a játékprogramokra, pedig reklámhordozó értékük már a tévéével vetekszik Amerikában.

Ez a hirdetési forma pedig már akkor is hatékony, ha nem túl tolakodó. A Nielsen ezen a területen végzett kutatásai szerint a játékban feltűnő márkákat a felhasználó már akkor is a tévéreklámokhoz hasonló arányban ismeri fel és jegyzi meg, ha csak látja a hirdetést, így annak nem is kell interaktívnak lennie.

A Nielsen új szolgáltatása a hagyományos médiában alkalmazott paraméterek, mint az elérés és a gyakoriság mellett speciálisan a játékokra vonatkozó adatokat is felmér majd, így azt is, hogy milyen hosszan látta a felhasználó a hirdetést és melyik napszakban. A játékosokat a program elindításakor arról is megkérdezik, hogy milyen márkákra figyeltek fel a hirdetésekben, és melyekre emlékeznek. A begyűjtött adatokat a megrendelő igényei szerint napi, heti vagy havi rendszerességgel szállítják majd.

[ajanlo=87][igazitas=left/]A szolgáltatást a Nielsennel együtt tesztelő Massive olyan rendszert alakított ki, amellyel a PC-s játékok mellett a konzolosokban elhelyezett hirdetéseket is auditálni tudják. A programkódba beépített szoftverrel lekérdezett adatokat az interneten keresztül gyűjtik majd be. Pontos visszajelzéshez eddig csak a teljesen online játékokat üzemeltető szolgáltatók jutottak.

Az AdAge szerint a Massive és a Nielsen nem lesz sokáig egyedül a piacon ezzel a szolgáltatással. A nagy játékkiadók, mint az Electronic Arts, az Activision vagy a WildTangent már dolgoznak a saját felmérési technológiájukon, és ők a hirdetéseket is jobban beépítik a játékprogramokba.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!