A közelmúltban tovább bővítette hálózatát a UPC és kisebb akvizíciókat is végrehajtottak (Balatonfüred, Balatonalmádi, Vizslás, Bátonyterenye). Továbbra is szándékukban áll az akvizíció, de kevés a megfelelő "szabad" célpont. A nagy kábelszolgáltatók (EMKTV, Fibernet, T-Kábel) nem eladók, inkább mindenki vásárolna. Számukra kiváló célpontok lehetnének a kisebb, közepes vállalkozások, de ezek is inkább befektetéseket hajtanak végre (telefon- és internetszolgáltatásba fognak), s nem akarnak túladni rajtuk a tulajdonosaik.
A nagyhalak egy időben arra számítottak, hogy például az internetet bevezető cégek beleroskadnak a fejlesztésekbe és inkább eladják őket - nem ez történt. Mint ahogyan a kábeltelevíziós szolgáltatásnak komoly konkurenciát jelentő Digi Tv megjelenésekor sem a várt piaci folyamat - vagyis a feladás - ment végbe. Az analóg kábeltelevíziós technológia ráadásul életciklusának csúcspontjára jutott, ezért újabb területeket lefedő fejlesztések sem várhatóak.
A fenti folyamatok dacára a cégek nem panaszkodhatnak, hiszen még így is százmilliárd forintos forgalmat bonyolítottak 2006-ban, jóllehet ennek több mint kétszerese volt a Magyar Telekom-csoport nyeresége. A százmilliárd forintos bevételből a UPC Magyarország-csoport (UPC Magyarország Kft., Monor Telefon Társaság Kft.) - a csoport anyacége, a Liberty éves jelentése szerint - 307,1 millió dollárral részesült, ami 9,1 százalékos növekedés, a valutaárfolyam-ingadozásokat nem számítva pedig 14,8 százalékos gyarapodás a 2005-ös eredményekhez képest, közli a Napi Gazdaság.