1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Saatchi & Saatchi nyerte meg három másik ügynökség előtt a Nemzetközi Olimpiai Bizottság (NOB) globális kreatív feladataira kiírt tenderét - tájékoztat az Adweek.com.

A tenderen a Saatchi & Saatchin kívül a TBWA Worldwide, a Rainey Kelly Campbell Roalfe/Y&R és a független Siltanen/Keehn ügynökség indult. A Leo Burnett az utolsó prezentáció előtt visszalépett. A NOB hirdetéseinek kreatív terveit 1999 óta a TBWA készítette.

A NOB tervei szerint a Saatchi & Saatchi gondozásában készülő olimpiai hirdetések megőrzik az "Celebrate humanity" fősort, amelyet a TBWA vezetett be 2000-ben a NOB televíziós szpotjaiban és amely olyan olimpiai értékeket állít a középpontba, mint a bátorság és a bajtársisság.

A reklámtender kiírására azután került sor, hogy Jacques Rogge - aki 2001-ben átvette a NOB elnöki pozícióját Juan Antonio Samaranch-tól - az egész szervezetet átfogó, a források felhasználását érintő vizsgálatokat indított- idézi az Adweek Michael Paynet a NOB marketing igazgatóját.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!