1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Saatchi & Saatchi nyerte meg három másik ügynökség előtt a Nemzetközi Olimpiai Bizottság (NOB) globális kreatív feladataira kiírt tenderét - tájékoztat az Adweek.com.

A tenderen a Saatchi & Saatchin kívül a TBWA Worldwide, a Rainey Kelly Campbell Roalfe/Y&R és a független Siltanen/Keehn ügynökség indult. A Leo Burnett az utolsó prezentáció előtt visszalépett. A NOB hirdetéseinek kreatív terveit 1999 óta a TBWA készítette.

A NOB tervei szerint a Saatchi & Saatchi gondozásában készülő olimpiai hirdetések megőrzik az "Celebrate humanity" fősort, amelyet a TBWA vezetett be 2000-ben a NOB televíziós szpotjaiban és amely olyan olimpiai értékeket állít a középpontba, mint a bátorság és a bajtársisság.

A reklámtender kiírására azután került sor, hogy Jacques Rogge - aki 2001-ben átvette a NOB elnöki pozícióját Juan Antonio Samaranch-tól - az egész szervezetet átfogó, a források felhasználását érintő vizsgálatokat indított- idézi az Adweek Michael Paynet a NOB marketing igazgatóját.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!