Együttműködik a Media Markt és a Tesco, a két vállalat célja az, hogy a vásárlók számára nagyobb fokú kényelmet és szélesebb termék- valamint szolgáltatásválasztékot tudjanak nyújtani. Az új egységek különlegessége, hogy shop in shop megoldásban a Tesco áruházak eladóterében helyezkednek el. Győrben egy 600 m2-es, Veszprémben pedig egy 800 m2-es áruházat alakítottak ki. A csütörtökön nyíló új áruházakkal 24-re nő a magyarországi üzletek száma.
Így néznek ki Budapest nevezetességei Legóból
Az új áruházak az eddigi Media Marktokhoz képest kisebb alapterületűek lesznek, de a vásárlók számára legfontosabb termékcsoportokban a piaci átlaghoz képest szélesebb választékot fognak kínálni. A fogyasztók nem csak a bolt termékkínálatából tudnak választani, hanem a Media Markt webáruházának teljes kínálatát is el tudják érni a kihelyezett online terminálokon. Az új egységek átvételi pontként is működni fognak, így az online megrendelt termékeket is át tudják majd venni a vásárlók.
Szolgáltatások tekintetében ugyanazok lesznek elérhetőek, mint egy nagyméretű Media Markt áruházban. Mindkét új egységben lesz Okospont és Hitelpont is.
mfor.hu