3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A kisvállalatok sikere mindig is az ügyfélkapcsolatok kezelésén múlott - a vásárlók kilétének és preferenciáinak ismeretén, valamint a visszatérő vásárlást ösztönző barátságos kapcsolattartási módon.

Önnek való a CRM?

Lehetséges, hogy a cégnek nincs szüksége az értékesítési tevékenység és az ügyfélkapcsolati szolgáltatások automatizálására. Az adatbányászat előnyei jelentkeznek, elősegítve a keresztértékesítési és továbbértékesítési lehetőségek felderítését. Ez azonban nem jelenti azt, hogy az ügyfélkapcsolatok kezelését minden esetben a CRM segítségével kell végezni.

Önnek való a CRM?

Akár a Microsoft Office szoftvercsomaggal és a Small Business Server 2003 rendszerrel, akár bármely más hasonló termékkel együttműködő ügyfélkapcsolati megoldások kezelése egyszerűen elsajátítható. Nehezebb feladat annak eldöntése, hogy cége felkészült-e az ügyfélkapcsolati rendszerre való áttérésre.
Noha a Microsoft CRM a kis- és közepes vállalatok számára elérhető áron áll rendelkezésre, ez nem jelenti azt, hogy minden 30-40 alkalmazottat foglalkoztató cég esetén érdemes befektetni az ügyfélkapcsolati rendszer automatizálásába.

A következő tényezők arra utalnak, hogy cége működésében nem használható jól a CRM:

  • A vásárlók többé-kevésbé hasonlóak.
  • Cége korlátozott számú szolgáltatást vagy terméket kínál.
  • Cége hosszú élettartamú termékeket vagy szolgáltatásokat kínál.
  • Az ügyfelekkel való kapcsolattartás egyetlen, egyszerű folyamaton keresztül zajlik.

Az alábbi tényezők viszont azt jelzik, hogy érdemes megfontolni az automatizált ügyfélkapcsolati megoldásra való áttérést:

  • A legfontosabb vásárlók egymástól igen eltérő jellemzőkkel rendelkeznek.
    Cége sok különböző terméket és szolgáltatást értékesít.
  • A vásárlók cserélik vagy pótolják cége rendszeresen értékesített termékeit vagy szolgáltatásait.
  • A vásárlókkal többféleképpen tartja a kapcsolatot, például az üzletben, az interneten vagy telefonon keresztül.
  • Több irodával rendelkezik vagy mobil munkatársakat alkalmaz, és egyszerűen meg szeretné osztani az adatokat a különféle források között.

Talán a legfontosabb probléma, amely az automatizált ügyfélkapcsolati megoldás szükségességét jelzi, a vállalkozás elején jelentkezik: a kisvállalatok mindig az ügyfélkapcsolatok kezelésével érhetnek el sikereket - az ügyfelek és igényeik ismeretével, valamint az ismételt vásárlás ösztönzésével. A CRM segítségével megőrizheti a kisvállalat előnyeit, miközben gondolkozhat cége bővítésén.

Informatika egyszerűen

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!