3p

A Microsoft Dynamics újgenerációs megoldásainak fejlesztésekor követett négy fő üzleti szempont az önállóság, az átláthatóság, az együttműködés és az alkalmazkodóképesség.

Növeli az alkalmazottak munkájának hatékonyságát

Egy vállalat sikerében a legfontosabb szerep az alkalmazottaknak jut, így olyan rendszereket kell megalkotni, amelyek növelik az alkalmazottak munkájának hatékonyságát. Az effajta hatékonyságot a szerepkörök, és ez erre épülő információ-hozzáférés, valamint a megszokott környezet biztosítja. Ha a munkatársaknak jól ismert, ezzel együtt testre szabott és természetes rendszer áll rendelkezésre, hatékonyabban fogják azt használni, ezáltal termelékenyebbek lesznek, és ez elsősorban a vállalat számára kedvező. A korábbi vállalatirányítási-rendszerekben mindent rideg folyamatok szerint kellett elvégezni, és ez egyáltalán nem járult hozzá a hatékonysághoz, hiszen az alkalmazottak sokszor akaratlanul is pontatlan adatokat szolgáltattak.

Természetesen, a fent említett tulajdonságok mellett, ezen a megoldásokat továbbra is a legalacsonyabb teljes birtoklási költséggel (TCO) és a legkedvezőbb megtérülési mutatókkal (ROI) kell nyújtani. A rendszereknek továbbá megbízható alapokon kell nyugodniuk, azaz ki kell alakítani az adathozzáférés, az infrastruktúra és az adattárolás biztonságát.

A Microsoft a négy elvnek, azaz az önállóság, az tisztánlátás, az együttműködés és az alkalmazkodóképesség elvének megfelelő megoldásokat tud nyújtani, vagyis egy ügyfél egy szállítótól megkap minden szükséges elemet az alapinfrastruktúrától a fejlesztőkörnyezetig. Ezáltal az ügyfeleknek csak a tényleges hozzáadott értékre kell koncentrálniuk, vagyis, hogy miként működjön a cég, és mi ennek a leghatékonyabb módja.
A 2005-ben indult első hullám termékei már meg is jelentek, vagy még 2006 folyamán megjelennek. Ennek értelmében a termékek egységesen, szerepkör alapon működnek, kihasználják a portálokat és a levelezőrendszereket, SQL alapon szolgáltatnak üzleti információt, s kihasználják a webszolgáltatásokat, a ciklus végén, 2007-ben pedig a kezelői felület is egységes lesz.

A második hullámban - 2008 után - a Microsoft a moduláris konfigurációra helyezi majd a hangsúlyt, és a termékekben elérhetővé teszi a legjobb folyamatok könyvtárát. Például, ha egy középvállalat Microsoft Dynamics terméket szeretne használni, akkor az illetékes döntéshozók a szerepkör alapú folyamatkönyvtárból kiválasztják a cég működéséhez legalkalmasabb folyamatokat a rendszerhez.
2013-ig megmaradnak a jelenlegi termékek párhuzamos fejlesztései, azaz nem vonják ki sem az Axaptát, sem a Navisiont, sem a CRM-et a magyar piacról. Az egyes termékekre jellemző folyamatok ezután is megmaradnak, viszont az ügyfélnek kell kiválasztania, mire van szüksége.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!