2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az NCR Corporation bejelentése szerint a következő két évben körülbelül kilencmillió eurót kíván költeni egy csúcskategóriás budapesti kiválósági központ létesítésébe, ahol a tervek szerint 130 embert foglalkoztatnának.

Az amerikai vállalat közel kilenc millió eurót költ a központra és a munkahelyekre, hogy támogathassa európai, közép-ázsiai és afrikai (EMEA-) ügyfeleit, valamint megalapozza a további üzleti növekedést, jelentette be az NCR.

A központ ügyfélszolgálati részlege informatikai infrastruktúrával lesz felszerelve, ami lehetővé teszi, hogy a cég speciális támogatási szolgáltatásokat biztosíthasson a vezető bankok, kiskereskedelmi vállalatok és utazási irodák és vendéglátóipari vállalkozások számára szerte Európában. A központban dolgozó ügyfélszolgálati munkatársak és menedzserek informatikai helpdesk-támogatást nyújtanak majd, például ők gondoskodnak az NCR belső, európai nyelveken igénybe vehető helpdesk-szolgáltatásáról valamint az ATM-csatornakezelés üzemeltetési szolgáltatásairól és az ezzel kapcsolatos oktatásról nyolc nyelven: olaszul, spanyolul, franciául, hollandul, németül, görögül, törökül és angolul.

Az ügyfélszolgálati központ támogatást nyújt majd az NCR globális növekedési stratégiájához, amint az olyan területek felé terjeszkedünk, mint az utazási vagy az egészségügyi ágazat, a játékipar vagy a közszolgáltatások – mondta Chris Shea,az NCR ügyfélszolgálati tevékenységéértfelelős alelnöke.

Hozzátette, az NCR szerint Magyarország kiváló helyszín a folyamatos befektetésekhez a jó minőségű munkaerő és az erős nyelvi képességek ideális kombinációja révén. Világszínvonalú technológiát és oktatást fogunk nyújtani, és ezért Magyarország kulcsszerepet játszik európai növekedési stratégiánkban.

Az új ügyfélszolgálati központ megnyitása azt követően történik, hogy az NCR 2005-ben Budapesthez közel, Szigetszentmiklóson egy modern termelőegységet hozott létre, amely a legmodernebb "karcsú" gyártási technológiák használatával készít ATM-berendezéseket. Az azóta eltelt időben az NCR körülbelül 12 millió eurót fordított a gyárra és ezzel megegyező összeget költött el a helyi beszállítóknál. A létesítmény termékeit mostanra a világ 80 országába exportálják.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!