Hurley szerint nagyszerű lenne egy olyan hirdetési modellt létrehozni, amely a mobiltelefonokon keresztül jutna el a felhasználókhoz. Azonban a cég most gondolkodik azon, mindez hogyan is működhetne. A New York-i konferencia középpontjában a YouTube állt. Az eseményen az OgilvyOne ügyfelei és ügynökségi vezetők vettek részt - írja az AdAge.com.
Egy korábbi fórumon Beth Comstock, az NBC Universal digitális részlegének főnöke közölte, hogy a vállalatok hozzáállása az internetes megjelenés tekintetében némileg "skizofrén". Mint mondta, gyakran súrlódás van a médiatársaságok marketingesei - akik minél több ügyfelet akarnak szerezni - és az üzleti szféra között. Egyfelől meg kell védeni a szerzői jogi tulajdont, másrészről pedig fontos az online megjelenés.
Mike Kelly, az AOL Media Network vezetője is egyetért ezzel. Ha egy cég üzleti modellje függ a szerzői jogi tartalomtól, nem engedheti meg magának, hogy mindent közzé tegyen az interneten. Ugyanakkor ha el akarja érni a vásárlókat, nem veheti azt figyelmen kívül. Kelly szerint létrejöhet a megegyezés a YouTube-bal, amely összehozhatja a jelentősebb médiacégeket a kisfilmmegosztóval.