A járvány miatt bevezetett korlátozások egy részét már feloldották, és a kijárási korlátozások megszűntek, és június 20-án várhatóan véget ér a rendkívüli jogrend, ez pedig a hétköznapokban és a gazdasági életben is érezteti hatását. A cégek igyekeznek visszatérni a normális működéshez, ami a munka megkezdésén túl az ügyfelek tájékoztatását és újak szerzését is magával vonja.
Számos olyan vállalkozás van, ahol nem ál rendelkezésre marketing és kommunikációs csapat, számukra próbál segítséget nyújtani az Alright Communications által készített letölthető tanulmány. A sales-szakértőből, vizuál-hozzáértőből, pro szövegíróból, hirdetési szakemberből és sokat látott PR-esből álló csapat által összeszedte azt a 10 lépést, amely megkerülhetetlen a hatékony, releváns és minőségi kommunikációhoz, a tervezés első tollvonásától a sikeres kommunikációs aktivitásokból leszűrt tanulságok továbbgondolásáig.