3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Napjainkban egyre több vállalkozás jelenik meg a piacon, amely valamilyen terméket vagy szolgáltatást kínál az emberek számára. Ennek elkerülhetetlen következménye, hogy folyvást erősebb a köztük lévő verseny és egyre nehezebb számukra, hogy kitűnjenek a konkurenseik mellett.

Ez pedig nagy probléma lehet, hiszen ha nem tudnak kitűnni, akkor észrevehetetlenek maradnak vagy legalábbis nem tudnak úgy érvényesülni és olyan bevételt generálni, mint amilyet szeretnének. Erre kínál megoldást a brandépítés, melynek jelentőségét egyre több vállalkozás ismeri fel.

Nyomtatott ragasztószalag, amin szerepel a cég neve, logója és akár mottója is – ez is a márkaépítés része lehet, akárcsak azok a pólók, tollak, bögrék és egyéb tárgyak, amiken szintén megjelennek a cég adatai.

Miért fontos a brandépítés?

A brandépítés lényegében nem más, mint egy hosszabb távú folyamat az adott cég vagy márka egyedi imázsának kialakítása érdekében. Ebbe nemcsak az arculati elemek – például logó vagy weboldali dizájn – kialakítása tartozik bele, hanem az olyan nem megfogható elemek is, mint bizonyos értékek és érzések közvetítése a célközönség felé.

Ahhoz, hogy egy cég ki tudja alakítani a saját brandjét, stratégiai tervezésre van szükség, hiszen az arculatnak és az általa közvetített hatásoknak mindenhol érvényesülniük kell. A lehető legtöbb helyen meg kell, hogy jelenjenek a vállalati dizájnelemek, hogy az emberek fejébe szinte beégjenek.

Egy sikeresen kialakított branddel pedig könnyen ki lehet tűnni a piacon, az adott vállalat már nem csak egy lesz a sok közül.

Hogyan tudja ezt támogatni a nyomtatott ragasztószalag?

Mint, ahogy azt már említettük, egy ütős brand kialakításához elengedhetetlen, hogy a cég neve, logója, illetve az általa közvetített értékek – például magas minőség, igényesség, megbízhatóság – a lehető legtöbb helyen megjelenjen.

Ezt teszi lehetővé a nyomtatott ragasztószalag is, amire tulajdonképpen bármilyen grafikát rátehetünk, ez pedig a megrendelt termékek dobozán is látható lesz, ezzel erősítve a brandet.

Éljünk a lehetőséggel!

Az egyre élesedő versenyben nem kérdés, hogy a vállalkozásoknak érdemes egy erős brandet építeni annak érdekében, hogy felkeltsék az emberek figyelmét és kiérdemeljék a bizalmukat. Természetesen mindezt amellett, hogy odafigyelnek a termékeik, szolgáltatásaik minőségére, hiába ugyanis az ütős márka, ha az nincs rendben.

Ha brandépítésről van szó, akkor minden lehetőséggel, így a saját dizájnnal, grafikával ellátott nyomtatott ragasztószalagok használatával is érdemes élni. Ez remek lehetőséget teremt arra, hogy a cég neve, logója széles körben elterjedjen és bizalmat ébresszen az emberekben.

Ha a használata mellett döntünk, akkor a Címke nyomtató oldalon tudunk árajánlatot kérni, illetve annak elfogadása után le is tudjuk adni a rendelésünket.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!