2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A britek közel fele az internetet használja először munkakeresésre - derül ki a Taleo nevű munkaközvetítő cég által készített felmérésből.

A pontos számok azt mutatják, hogy a munkakeresők 43 százaléka használja az internetet munkakeresésre vagy az önéletrajz elküldésére. A felmérésből az is kiderült, hogy ez a csoport alakítja napjaink munkakeresési stratégiáit is. A cég az eredmények alapján három csoportra osztotta az álláskeresőket:

Az első kategóriába tartoznak azok, akik az interneten keresgélnek, majd elküldik az önéletrajzukat, iletve feliratkoznak különböző hírlevelekre. Ők alkotják a legnagyobb csoportot. A második csoportba azok tartoznak, akik a klasszikus módszereket részesítik előnyben: fejvadász cégekhez járnak, munkaközvetítő irodákat keresnek fel. Ebbe a kategóriába tartozik az álláskeresők 38 százaléka. A harmadik, legkisebb csoportba azok tartoznak, akik még tradicionálisabban keresnek munkát, például levélben küldik el a jelentkezést. Ők mindössze az összes álláskereső 19 százalékát adják.

A legtöbb megkérdezett a gyorsaságot tartja a legfontosabbnak a munkakeresésnél, a válaszadók több mint fele szerint minél hamarabb jelentkezni kell egy álláshirdetésre. Az emberek mintegy negyede látja úgy, hogy az internet használata a legfontosabb, mivel így kevesebb időt töltenek a keresgéléssel, míg 13 százalék szerint a legfontosabb ismérve a sikeres álláskeresésnek, hogy egyszerre több pozíciót kell megpályázni.

Az online álláskeresők nagy része a fiatal korosztályból kerül ki, az idősebbek viszont még mindig arra esküsznek, hogy barátaikat, ismerőseiket hívják fel, ha éppen nincs munkájuk.

A felmérést kommentáló szakember szerint a közösségi oldalak egyre nagyobb elterjedése is segít a munkakeresésben, így ugyanis az ember könnyebben elérheti több ismerősét egyszerre.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!