2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Május 10-11-én rendezte meg éves konferenciáját a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) Szegeden, amelyen az mfor.hu is részt vett. A plénumon a legújabb trendeket és az erre adható piaci válaszokat tekintették át, esettanulmányokkal szemléltetve.

Milyen marketingstratégiával lábalt ki a válságból a Heti Válasz?

Stratégia és tervezés témakörben tartott előadásában Szalay-Bobrovinczky Kristóf, a Heti Válasz lapigazgatója bemutatta, milyen stratégiaváltással lábalt ki az újság a 2004-es válságból. A politikai hetilapnak ugyanis 2001-es indulása után 3 évvel 40 ezerről 12 ezerre esett vissza az előfizetői száma, emellett súlyos anyagi nehézségekkel is meg kellett küzdeni.

Friss arculat

"A terjesztési csatornák és a hirdetésszervezés megújítása mellett szükség volt a termék újrapozícionálására, valamint arculatfrissítésre is" - magyarázta a lapigazgató. - "Az utolsó hagyományos példányszámban bekarikáztuk azokat a dizájnelemeket, amelyek megváltoznak az újságban. Ezzel a kreatív fogással számottevő példányszám-növekedést értünk el".

Az újságban jelentősen csökkent a politikai tartalom, s ezzel párhuzamosan nőtt a gazdasági és külpolitikai témák aránya. A hagyományos publicisztikai írások eltűntek, helyüket tömör és velős vélemények váltották fel. Ezeket arculati elemekkel is elkülönítették a hírektől.

Szalay-Bobrovinczky szerint az új marketingstratéga sikerét igazolja, hogy a megújulás óta 70 százalékkal nőtt az eladott példányszám, és - a hazai piacon egyedüliként - az előfizetők számát is képesek voltak növelni. "Kiemelten figyeltünk a fiatalokra, mivel a lappiacon magas a márkahűség. Az olvasók általában megmaradnak annál a kiadványnál, amelyet fiatalkorukban megszeretnek" - zárta előadását a szakember.

Körte Ildikó

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!