2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A következő években is a reklámpiaci átlagot meghaladó mértékben bővülhet az online költések aránya, állítja a Forrester piackutató intézet.

Az európai piacon tovább hódít az online marketing, állítja a Forrester kutatása. A szakemberek szerint a 2006-os szinthez képest 2012-re megduplázódik az internetes reklámok piaca, és a cégek 16 milliárd eurót fognak a kontinensen ilyen megjelenésekre fordítani.

A dinamikus növekedésnek köszönhetően a jelenlegi részesedése is megnő a médiumnak a piacon, a kutató cég azt valószínűsíti, hogy a reklámtortából 6 év múlva 18 százalékot hasíthat ki.

A felmérés a mostani egyeduralkodó televízió lehet az internet előretörésének egyik vesztese, amelyre egyre kevesebb időt fognak fordítani az emberek. Igaz ez a tendencia nem új keletű, a rendszeres internetezők már most is többet töltenek a világhálón, mint a tévék előtt. A Forrester adatai szerint internetfelhasználók most heti 14,3 órát töltenek online összehasonlítva azzal hogy 11,3 órát nézik Tv-t, és 4,4 órát olvasnak újságokat vagy magazinokat.

A becslések szerint 2006-ban a hazai reklámköltések egy év alatt 166,6 milliárdról 176,3 milliárd forintra növekedtek, azaz a 2005-ös évhez képest 5,8 százalékos emelkedés történt - közölte június elején a Magyar Reklámszövetség (MRSZ). A legnagyobb vesztes a rádió és a mozi volt, az internet viszont ötven százalék feletti növekedést produkált. A szakemberek szerint a nemzetközi trendek nálunk is érvényesülnek, így továbbra is a webes hirdetések lehetnek a nyerők.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!