A névváltást a következő részvényesi ülésen vitatják meg, melyet április 20-ra tűztek ki. Ebből az alkalomból kifolyólag a társaság fellebbenti a fátylat új logójáról és a design-ról. A Vivendi Universal 2000-ben vette fel a nevét, amikor Jean-Marie Messier hivatalosan is bejelentette a Vivendi és a Canal+ összeolvadását a kanadai Seagrammel, írja a Brandrepublic. Az összeolvadással a világ ötödik legnagyobb kommunikációs csoportja jött létre.
Mint arról az mfor.hu korábban beszámolt, a Vivendi megvásárolja saját, a Matsushita Electric kezében lévő kisebbségi részvénycsomagját. A francia cég 1,15 milliárd dollárt fizet a részesedésért, amelytől már idén jelentős bevételeket vár.
Kapcsolódó anyagok:
Összeolvadnak a rivális francia fizetős tévék
Kiszállt a Universalból a japán szórakoztató-elektronikai óriás