A tavalyi éves átlagos infláció mértékével, 17,6 százalékkal emeli meg szolgáltatásai árát a kormány kedvenc óriásplakátos cégcsoportja. A 24.hu cikke szerint a Balásy Gyula tulajdonában álló Lounge Group márciusban körlevélben értesítette erről az állami kommunikációs beszerzésekben érintett cégeket és szervezeteket. Arra hivatkoztak, hogy a kormányzati keretmegállapodás lehetőséget nyújt számára az inflációnak megfelelő áremelésekre, ezért kérték a Rogán Antal irányítása alá tartozó Nemzeti Kommunikációs Hivatalnál (NKOH) a keretszerződéses díjtételek módosítását, az állami cég pedig ezt elfogadta.
Este a Nemzeti Kommunikációs Hivatal reagált a hírre, a szerkesztőségünkhöz eljuttatott közleménye szerint:
Nem felel meg a valóságnak, hogy a Lounge csoport megemelhette a vállalkozói díjait. A keretszerződésekben szereplő egységárak 2023-ban és 2024-ben az előző évi inflációval indexálódtak, de ez a vállalkozói díjakat nem érinti. Nem felel meg a valóságnak az 1360 milliárd forint sem. A megkötött keretszerződések összértéke ennek a töredéke.
Korábban Magyar Péter arról beszélt, hogy amikor még a Diákhitel Központot vezette, túlárazott megbízásokat kellett aláírnia a központi kommunikációs céggel, és még a minőséggel kapcsolatban is felmerültek kérdések.