1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A kormány továbbra sem változtatná meg alapjaiban a közlekedési kedvezményrendszert, bár 2010-ben még átfogó reformot készített elő ezen a területen. Erre a Nemzetközi Valutaalappal kötendő megállapodás késztette volna leginkább a kabinetet, de úgy tűnik, ez végül elmarad - olvasható a Magyar Hírlapban.

A lap hétfői számában azt írta, hogy a Nemzeti Fejlesztési Minisztériumból származó információik szerint szakmai koncepció továbbra is készül a kedvezményrendszer átalakításáról, de az nem valószínű, hogy az idén ebből intézkedés is lesz.

Az újság felidézi, hogy a kormány eredetileg azzal a céllal fogott bele a kedvezményrendszer átalakításába, hogy csökkenjen a költségvetés kiadása, és lehetőség szerint emelkedjen a közlekedési társaságok bevétele. Jelenleg ugyanis mintegy negyvenféle, szociális alapon nyújtott kedvezményt lehet igénybe venni a helyközi közlekedésben. Ebből adódóan a helyi utaztatást biztosító hazai közlekedési társaságoknál 15-20 százalékra tehető azok aránya, akik teljes árú jegyet váltanak.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!