A Mercedes-Benz márka eladásai 18,6 százalékkal 105.200 autóra emelkedtek, ami már sorban a tizenharmadik egymást követő hónapban elért kétszámjegyű százalékos növekedés.
A német belföldi Mercedes-eladások novemberben 21,9 százalékkal 27.700 darabra, a kínai eladások pedig 68 százalékkal 14.600-ra emelkedtek. November végéig 130.100 Mercedest adott el a konszern Kínában, többet idei 120 ezres értékesítési tervénél.
Az év eleje óta a stuttgarti konszern 1,15 millió autót értékesített, 12,5 százalékkal többet mint 2009 azonos időszakában és többet a 2009-es teljes évi 1,12 milliónál. A konszern éves eladásainak legalább 10 százalékos növekedését várja az idén.
A Smart márka továbbra is gondot okoz az anyavállalatnak: eladásai 26,5 százalékkal 7.100 darabra estek vissza novemberben, az év eleje óta pedig 16 százalékkal 89.900-ra. Az idén 100 ezer Smart autót tervez a Daimler értékesíteni.
MTI