3p

Andri Diána júniusban csatlakozott a sportszerkereskedő vállalathoz. A diverz szakmai háttérrel rendelkező szakember különböző iparágakban és területeken szerzett tapasztalataira épít majd az új pozíciójában, hogy támogassa és alakítsa a márka fenntarthatósági törekvéseit és új működési folyamatait.

A Decathlon Magyarország számára kiemelten fontos, hogy az elmúlt évek elkötelezett munkáját még magasabb szintre emelje egy új fenntarthatósági igazgató bevonásával. A terület meghatározó fókuszpontja, hogy a fenntarthatósággal kapcsolatos érdekek és célok teljeskörűen integrálódjanak a hazai szervezeti folyamatokba, gyakorlatokba, ezzel is aktívan támogatva a körkörös gazdasági modellre való átállást.

Diána különböző méretű vállalatoknál és szerteágazó feladatkörökben bizonyított, mielőtt a Decathlon fenntarthatósági vezetője lett. Az SOS Gyermekfalvak adománygyűjtési és kommunikációs vezetőjeként aktív részese volt a szervezet gazdasági stabilitásának kialakításában, míg a bútorkereskedelem területén az IKEA vállalati kommunikációs csapatának tagjaként a fenntarthatósághoz kapcsolódó kampányokért volt felelős. A Jófogásnál töltött ideje alatt az e-kereskedelemben is a hosszútávú szemléletváltás volt a fókusza, hogy miképpen lehet a tárgyakat minél tovább körforgásban tartani. Munkája mellett elvégezte a Green Business Academy Certified Sustainability Manager képzését, hogy tudását tovább bővítse annak érdekében, hogy a vállalatok miképpen tudják átformálni a jelenlegi, túlzott erőforrást felemésztő üzleti működésüket.

Andri Diána korábban az SOS Gyermekfalvaknál is dolgozott
Andri Diána korábban az SOS Gyermekfalvaknál is dolgozott
Fotó: Dechatlon

„Az elmúlt öt évben a munkám fő fókusza az értékalapú kommunikáció volt, így természetszerűleg jött a belső késztetés, hogy aktívabb alakítója legyek a fenntarthatóbb üzleti működésre való átállásnak. A Decathlon magyarországi csapatában magas arányú a munkatársak klímakrízissel kapcsolatos képzettsége és elkötelezettsége, így célom, hogy a hangsúlyt a cselekvésre helyezzük át. Kiemelten fontosnak tartom, hogy minden munkatársunk tudja, a napi tevékenységével ő hogyan járulhat hozzá a fenntartható üzleti működés támogatásához. Ebbe beletartozik a széndioxid-kibocsátás csökkentése az optimalizált hulladékkezeléssel és az ökomobilitási lehetőségek növelésével, valamint a körforgásos szolgáltatásaink bővítésének támogatása is” – mondta Andri Diána.

A szakember hisz az adatalapú működésben, és abban, hogy az adatgyűjtési metodológia és a kapcsolódó elemzések fejlesztése kulcsfontosságú ahhoz, hogy megfelelően támogassák a döntéshozatali és célmeghatározási folyamatokat. Az online vásárlásnak és a bővülő szolgáltatási portfóliónak köszönhetően az adatokra való építés az egyik alapköve az üzleti működésnek és a fejlődésnek.

Diána számára nemcsak a munkája során, hanem a magánéletében is előtérben van a fenntarthatóság.  A mindennapok során ő és családja is nagy figyelmet fordít a tudatos vásárlásra, arra, hogy kerüljék a túlfogyasztást. Emellett a családi nyaralások során is a környezetbarát, minél kevesebb repüléssel járó és annál inkább természetközelibb megoldásokat keresik. A sportok sem állnak távol tőle, az olyan szezonális sportok mint a SUP vagy sítúrázás mellett rendszeresen biciklizik és túrázik a mentális egyensúly és a jó fizikai állóképesség fenntartása érdekében.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!