A Decathlon Magyarország számára kiemelten fontos, hogy az elmúlt évek elkötelezett munkáját még magasabb szintre emelje egy új fenntarthatósági igazgató bevonásával. A terület meghatározó fókuszpontja, hogy a fenntarthatósággal kapcsolatos érdekek és célok teljeskörűen integrálódjanak a hazai szervezeti folyamatokba, gyakorlatokba, ezzel is aktívan támogatva a körkörös gazdasági modellre való átállást.
Diána különböző méretű vállalatoknál és szerteágazó feladatkörökben bizonyított, mielőtt a Decathlon fenntarthatósági vezetője lett. Az SOS Gyermekfalvak adománygyűjtési és kommunikációs vezetőjeként aktív részese volt a szervezet gazdasági stabilitásának kialakításában, míg a bútorkereskedelem területén az IKEA vállalati kommunikációs csapatának tagjaként a fenntarthatósághoz kapcsolódó kampányokért volt felelős. A Jófogásnál töltött ideje alatt az e-kereskedelemben is a hosszútávú szemléletváltás volt a fókusza, hogy miképpen lehet a tárgyakat minél tovább körforgásban tartani. Munkája mellett elvégezte a Green Business Academy Certified Sustainability Manager képzését, hogy tudását tovább bővítse annak érdekében, hogy a vállalatok miképpen tudják átformálni a jelenlegi, túlzott erőforrást felemésztő üzleti működésüket.
„Az elmúlt öt évben a munkám fő fókusza az értékalapú kommunikáció volt, így természetszerűleg jött a belső késztetés, hogy aktívabb alakítója legyek a fenntarthatóbb üzleti működésre való átállásnak. A Decathlon magyarországi csapatában magas arányú a munkatársak klímakrízissel kapcsolatos képzettsége és elkötelezettsége, így célom, hogy a hangsúlyt a cselekvésre helyezzük át. Kiemelten fontosnak tartom, hogy minden munkatársunk tudja, a napi tevékenységével ő hogyan járulhat hozzá a fenntartható üzleti működés támogatásához. Ebbe beletartozik a széndioxid-kibocsátás csökkentése az optimalizált hulladékkezeléssel és az ökomobilitási lehetőségek növelésével, valamint a körforgásos szolgáltatásaink bővítésének támogatása is” – mondta Andri Diána.
A szakember hisz az adatalapú működésben, és abban, hogy az adatgyűjtési metodológia és a kapcsolódó elemzések fejlesztése kulcsfontosságú ahhoz, hogy megfelelően támogassák a döntéshozatali és célmeghatározási folyamatokat. Az online vásárlásnak és a bővülő szolgáltatási portfóliónak köszönhetően az adatokra való építés az egyik alapköve az üzleti működésnek és a fejlődésnek.
Diána számára nemcsak a munkája során, hanem a magánéletében is előtérben van a fenntarthatóság. A mindennapok során ő és családja is nagy figyelmet fordít a tudatos vásárlásra, arra, hogy kerüljék a túlfogyasztást. Emellett a családi nyaralások során is a környezetbarát, minél kevesebb repüléssel járó és annál inkább természetközelibb megoldásokat keresik. A sportok sem állnak távol tőle, az olyan szezonális sportok mint a SUP vagy sítúrázás mellett rendszeresen biciklizik és túrázik a mentális egyensúly és a jó fizikai állóképesség fenntartása érdekében.