Az év végéig 31 szerencsés nyertest hirdetett a GVOP Irányító Hatósága, "Az önkormányzatok információ-szolgáltató tevékenységének fejlesztése" (GVOP-2004.4.3.1.) néven kiírt pályázat keretében.
A támogatás célja a helyi önkormányzatok átfogó, integrált információs rendszereinek fejlesztése, az elektronikus ügyintézés bevezetése, valamint az ügyintézés elektronizáltsági szintjének emelése. A pályázat segítségével egyaránt lehetőség nyílhat az e-ügyintézés megvalósítására, on-line közigazgatási információk szolgáltatására, de közigazgatási és adminisztratív alkalmazások integrált alrendszereinek létrehozására vagy továbbfejlesztésére is.
Az eddigi nyertesek között elsősorban önkormányzatok találhatók, de akad néhány kistérségi területfejlesztési társulás is. A földrajzi eloszlás igen változatos, üdvözítő, hogy több kelet-, és észak-magyarországi terület is képviselteti magát. Így a támogatás segítségével Miskolc, Debrecen és a bükkvidéki önkormányzatok is jelentős beruházásokat hajthatnak végre. A kifizetésre kerülő legmagasabb összeg 540 millió forint.
(Menedzsment Fórum)
11 milliárd forint e-önkormányzatra
Az önkormányzatok információ-szolgáltató tevékenységének fejlesztésére az év végéig 11 milliárd forint támogatás odaítéléséről döntött a GVOP Irányító Hatósága.