Az elmúlt hat hónap alatt több mint egymilliárd forintos árbevételt, és ezzel együtt 21 százalékos eredménynövekedést könyvelt el a NEXON a tavalyi év azonos időszakához képest. A magyarországi vállalatirányítási rendszerek humán szolgáltatójának ügyfélköre 2005. első félévében száz új taggal bővült.
Az évről évre stabil - az iparágban kiemelkedő - növekedést felmutató Nexon portfoliójában tovább folytatódott az átalakulás, amely a humánügyviteli feladatokat bérmunkában ellátó nexONSOURCE üzletág töretlen sikerességét jelzi. A nexONBÉR bérügyviteli és a nexONHR humánerőforrás-gazdálkodás rendszerre - épülő outsourcing szolgáltatás a cég portfoliójából való részesedése az elmúlt fél év során tovább nőtt, így elérte a 40 százalékot. A humánügyviteli ágazat növekedésében jelentős szerepe volt a cég győri irodája látványos fejlődésének is, amely idén a Nokia és a Philips számfejtését kezdte meg és végzi sikerrel.
A társaság 2005. első félévében száz új ügyfelet szerzett, köztük olyan cégekkel, mint az A.O.SMITH Kft., a Carl Zeiss Sport Optikai Kft., a DaimlerChrysler Automotive Hungária Kereskedelmi Kft., a Deutsche Lufthansa, a HVG-Orac Lap- és Könyvkiadó Kft. vagy a Sews Komponens Európa Magyarország Kft.
Ezzel összefüggésben 2005. első féléve során egyre több cégnél került bevezetésre a 2004. szeptemberében bemutatott, a termékportfolió zászlóshajójának számító bérügyviteli rendszer. Az új ügyfeleknél történő bevezetéssel párhuzamosan a meglévő ügyfélbázisnál is folyik a korábbi alkalmazás átállítása. A piacszerzési stratégia részeként a Nexon ez év májusában kivásárolta a GriffSoft Rt. bérügyviteli üzletágát, amely szervesen illeszkedik a cég hosszú távú üzletpolitikájába.
A félév folyamán szintén kiemelkedő eredményeket ért el az oktatási üzletága, amely 2005. március közepén akkreditált felnőttképzési intézménnyé - és több területen vizsgaközponttá - vált. A vállalat emellett negyedik helyezést ért el a Hewitt Inside Közép-Európa vállalataira kiterjedő Legjobb Munkahely-felmérésében is.
21 százalékos növekedés a humáninformatikai szolgáltatónál
Az elmúlt hat hónap alatt több mint egymilliárd forintos árbevételt, és ezzel együtt 21 százalékos eredménynövekedést könyvelt el a NEXON a tavalyi év azonos időszakához képest. A magyarországi vállalatirányítási rendszerek humán szolgáltatójának ügyfélköre 2005. első félévében száz új taggal is bővült.