Az autógyártó az Odyssey, a CR-V és a Step Wgn típusokat vizsgálja át, mindez több mint félmillió járművet érint majd. A cég szerint csupán egy apró gondról van szó, a gyújtáskapcsoló hibája miatt a járművek motorja leállhat. Mivel a problémát több autó esetében tapasztalták, ezért döntöttek a fenti modellek visszahívása mellett.
A társaság szóvivője szerint az ellenőrzések és az esetleges javítások 2,7 milliárd jen (hozzávetőleg 24 millió dollár) költséggel járnak.
A világ második legnagyobb autógyártója, az ugyanacsak japán Toyota az elmúlt napokban egy közel egymillió járművet érintő visszahívást jelentett be. A gyár tíz modelljénél tapasztalható probléma lényege, hogy a kormány néhány alkatrésze hibás és nagy nyomás esetén eltörhet, amelynek eredményeként a vezetők elveszthetik uralmukat a jármű felett. 2004 márciusa óta sok panasz érkezett a Toyotához az ügyben, amely a 2002 szeptembere és 2005 novembere közötti időszakban gyártott Wish, Isis, Prius, Corolla, Corolla Runx, Corolla Fielder, Corolla Spacio, Allex és Ractis autók bizonyos darabjait érinti.