A European Foundation for Quality Management (EFQM) Kiválóság Modellen alapuló önértékelési folyamat, amelyet a biztosító 2003 óta alkalmaz, és amely az elismerés módszertani alapját képezi, beépült a vállalati stratégiaalkotásba, a vállalati célrendszerek és menedzsment információs rendszerek kialakításának folyamatába. Megvalósítását nemcsak a menedzsment és a vállalati kulcsfolyamatokért felelős vezetők érzik szívügyüknek, hanem a társaság összes szolgáltatási területén dolgozó munkatársa számára filozófiává vált.
A Generali minőségirányítási rendszere - Magyarországon a pénzügyi szolgáltató szférában elsőként - már 1996-ban kiérdemelte a SQS svájci tanúsító cég igazoló oklevelét, 2002-ben pedig elnyerte a DNV (Det Norske Veritas) új ISO nemzetközi szabvány szerinti tanúsítványát - áll a társaság közleményében.
A nemzetközi EFQM szervezet Elismerés a Kiválóságért oklevelét hétfőn este a hazai biztosítók közül egyedüliként sok száz külföldi és hazai gazdasági szakértő, valamint nagyvállalati vezető társaságában Paul Gemoetstől, a nemzetközi EFQM szervezet képviselőjétől vette át dr. Pálvölgyi Mátyás, a Generali vezérigazgatója.