A piaci térnyerés ellenére Kálmánné Gyenes Mária szerint nem szabad leállni, a fogyasztókat folyamatosan meg kell győzni arról, hogy az a trendi, divatos, amit éppen a cég kínál. Ezért az imázsmárkák képviselői komoly energiát fektetnek a reklámba, a marketingbe, a piackutatásba és a PR-ba. Figyelniük kell arra is, hogy hirdetéseikben, kommunikációjukban ugyanazt a megjelenést sugallják, mint a boltokban.
Amire a márkatermékek vásárlói vevők, az az ár és minőség összhangja - ebben a Mustang például a legjobbnak tartja magát itthon. Igaz, nincs is verseny a szállítók között: a márkák mindegyike arra törekszik, hogy az aktuális divattrendeket saját stílusa, arculata, filozófiája, know-how-ja alapján konkrét ruhadarabokká alakítsa. Az 1932 óta, Európa első farmergyártójaként működő cégnek ebben óriási a tapasztalata. Ősszel egyébként a rock'n'roll lesz a divattéma, így szögekkel és Swarowski-kristályokkal kivert nadrágok lesznek kaphatóak a Mustang üzleteiben.
Bár a laikus azt gondolná, hogy a nagy márkák, így a Mustang outlet boltjai is az olcsón áruval hivatottak felvenni a versenyt, az igazgató szerint ez a bolttípus a minőséget szerető, ár-, de nem divatérzékeny fogyasztóké. Az outlet ugyanis nem szezonális árut kínál, egyik legfontosabb célja az első osztályú boltok eladóterének felszabadítása. Arra viszont alkalmas lehet, hogy aki az itt olcsón megvásárolt áru valóban jó minőségét megtapasztalja (és nem kell két mosás után kidobnia), az becsábul a divat frontvonalában álló üzletekbe is.
A márka megmarad
Rovatunkban egy-egy jellegzetes, érdekes vagy tanulságos statisztikát veszünk szemügyre, és szakértők, piaci szereplők segítségével igyekszünk a számok mögé nézni. Ezúttal az imázsmárkák piaci helyzetéről beszél a Mustang farmerek hazai forgalmazója.