2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Rovatunkban egy-egy jellegzetes, érdekes vagy tanulságos statisztikát veszünk szemügyre, és szakértők, piaci szereplők segítségével igyekszünk a számok mögé nézni. Ezúttal az imázsmárkák piaci helyzetéről beszél a Mustang farmerek hazai forgalmazója.

A piaci térnyerés ellenére Kálmánné Gyenes Mária szerint nem szabad leállni, a fogyasztókat folyamatosan meg kell győzni arról, hogy az a trendi, divatos, amit éppen a cég kínál. Ezért az imázsmárkák képviselői komoly energiát fektetnek a reklámba, a marketingbe, a piackutatásba és a PR-ba. Figyelniük kell arra is, hogy hirdetéseikben, kommunikációjukban ugyanazt a megjelenést sugallják, mint a boltokban.

Amire a márkatermékek vásárlói vevők, az az ár és minőség összhangja - ebben a Mustang például a legjobbnak tartja magát itthon. Igaz, nincs is verseny a szállítók között: a márkák mindegyike arra törekszik, hogy az aktuális divattrendeket saját stílusa, arculata, filozófiája, know-how-ja alapján konkrét ruhadarabokká alakítsa. Az 1932 óta, Európa első farmergyártójaként működő cégnek ebben óriási a tapasztalata. Ősszel egyébként a rock'n'roll lesz a divattéma, így szögekkel és Swarowski-kristályokkal kivert nadrágok lesznek kaphatóak a Mustang üzleteiben.

Bár a laikus azt gondolná, hogy a nagy márkák, így a Mustang outlet boltjai is az olcsón áruval hivatottak felvenni a versenyt, az igazgató szerint ez a bolttípus a minőséget szerető, ár-, de nem divatérzékeny fogyasztóké. Az outlet ugyanis nem szezonális árut kínál, egyik legfontosabb célja az első osztályú boltok eladóterének felszabadítása. Arra viszont alkalmas lehet, hogy aki az itt olcsón megvásárolt áru valóban jó minőségét megtapasztalja (és nem kell két mosás után kidobnia), az becsábul a divat frontvonalában álló üzletekbe is.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!