Rossz helyezést ért még el a befektetések, nyugdíjalapok és értékpapírok, valamint az ingatlanszolgáltatások piaca.
A másik végletbe tartoznak a légitársaságok, amelyek a tavaszi zavarok ellenére is jó eredményeket mutatnak fel. A fogyasztók a kulturális javak és szolgáltatások piacával is elégedettek.
Az eredménytábla (//ec.europa.eu/consumers/strategy/docs/4th-edition-scoreboard-en.pdf) az idén 50 különböző piacot – az élelmiszerektől a háztartási készülékeken át a gépjárműjavításig – állít sorrendbe, valamennyi uniós országra vonatkozóan. Olyan mutatók alapján rangsorol, mint az összehasonlíthatóság, a fogyasztói bizalom, a fogyasztói elégedettség, a problémák, a panaszok, a szolgáltatóváltás akadálymentessége, valamint az árak. A cél pedig az, hogy szabályozási, uniós szintű válaszokat találjanak a problémákra.
MTI