Mint minden lap esetében, az mfor.hu-nál is előfordul, hogy egy elkészült anyaggal nem minden érintett ért egyet. Az újságírás már csak olyan, hogy korrekt működés esetén is előfordul időnként, hogy a lapok borsot törnek mások orra alá. Az is megesik, hogy a nemzeti hírügynökség leközöl egy anyagot, és amennyiben abban tárgyi tévedés van, azt módosítja.
Az azonban úgy tűnik, csak a BKV esetében fordulhat elő, hogy az MTI hírének közlése miatt - minden egyeztetés, tájékozódás vagy egyéb kapcsolatfelvételi kísérlet nélkül - kapásból ügyvédhez fordul a cég, és perrel fenyegeti meg a lapot. (Nem állítjuk, hogy a hírben nincs hiba, de maga az az eljárás, hogy ajánlott levélben fenyegetőzik a BKV által megbízott ügyvédi iroda, hát enyhén szólva is rossz üzenet.)
Az emberben ezek alapján olyan gondolatok kavarognak, hogy a társaság vezetése meg van róla győződve, hogy csak az újságok ármánykodása miatt vannak problémák a vállalatnál, miközben igazából minden tökéletesen működik.
És ha végre sikerülne elhallgattatni ezeket a bajkeverőket, akkor az utazóközönség is látná, milyen is a vállalat valójában.
Ugyan a megvalósítása sokkal nehezebb, és persze a tisztelt politikusoknak is tenni kellene érte, de nekem az a szerény javaslatom lenne, hogy inkább a cég szolgáltatásainak színvonalát kellene javítani, hogy egy egész város boldogan használhassa a BKV-t. És higgyék el, akkor teljesen mindegy, hogy mit írnak (legyen az a színtiszta igazság vagy szemenszedett hazugság) a lapok, az emberek saját tapasztalataik alapján fogják megítélni a társaságot.
Király Béla