Léteznek olyan hazai áruházak, ahol szinte csak bomlás után takarítják el a polcokra kihelyezett zöldségeket. Máshol rendszerint kígyózó sorokat kell kiállni a pénztár előtt (miközben a másik kasszánál nem dolgozik boltos), illetve a felvágottas pultnál csak akkor lehet a félig megbarnult szalámihoz jutni, ha bekiabálunk az eladónak. Az elmúlt hetekben az élelmiszerbiztonságtól hangos sajtót figyelvén azon már nem is lepődünk meg, ha egy egérrel együtt nyúlunk ugyanazon zsemle után a pultban.
[ajanlo=488][igazitas=right/]Kérdés az, hogy csak az áruházak fontosak minekünk, vagy mi is azok vagyunk számukra. Mit tesznek azért, hogy jól érezzük magunkat az üzletükben, elférjünk a bevásárlókocsikkal a polcaik között, könnyen megtaláljuk az általunk keresett árut? Kedvesek-e, amikor hozzájuk fordulunk kérdéssel, vagy kócos hajjal és unott arckifejezéssel nyújtanak át 10 deka olajbogyó helyett 150 grammot? Most rájuk piríthat, ha Önt is érték már hasonló kellemetlenségek!
[felmeres=7/]
Nagy Vajda Zsuzsa
Menedzsment Fórum
Boltmustra: szavazzon a legjobb hazai áruházra!
Előfordulhatott Önnel is, hogy hosszú sorokat kellett kiállnia az áruház kasszájánál, "véletlenül" elfelejtett visszaadni egy ezrest az eladó vagy éppen lejárt minőségű áruval szolgálták ki. Itt most jól beolvashat az áruházaknak: szavazzon az mfor.hu-n a hiper- és szupermarketekre, mondja el tapasztalatait a bevásárlásokkal kapcsolatban!